تاریخ انتشار: 1398/01/29 20:40
کد خبر: 102937

سایپا 2 - سپاهان 5؛ جشنواره گل طلایی پوشان در پایتخت؛ ژنرال و سربازانش همچنان مدعی

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از چارچوب هفته بیست و ششم، تیم های سایپا و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پر گل 5-2 به سود سپاهان به پایان رسید.
سایپا 2 - سپاهان 5؛ جشنواره گل طلایی پوشان در پایتخت؛ ژنرال و سربازانش همچنان مدعی

نیمه نخست این دیدار از سوی هر دو تیم بسیار هجومی دنبال شد. در دقیقه 6 این دیدار شوت آرمان رمضانی را پیام نیازمند به زیبایی هرچه تمام تر دفع کرد. پس از چند حمله از سوی تیم سایپا، نوبت یه سپاهان رسید تا حملات گشترده خود را روی دروازه سایپا تدارک ببیند. 

در همان حمله ابتدایی، در دقیقه 14، سانتر زیبای محمد کریمی به سجاد شهباز زاده رسید و این بازیکن با یک ضربه سر دیدنی دروازه منادی را باز کرد. پس از این گل سپاهان بازهم چند حمله را بر روی دروازه سایپا ترتیب داد اما مدافعین سایپا مانع گلزنی شاگردان قلعه نمویی شدند. سایپا برای به تساوی کشیدن بازی حملات خود را از سر گرفت. ابتدا ضربه زیبای معین عباسیان پس از واکنش نیازمند به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. کرنر ارسالی بازیکنان سایپا بازهم یک کرنر را نصیب این تیم کرد! بازیکنان سایپا به زیبایی از توپ برگشتی استفاده کردند و گل نخست خود را به ثمر رساندند! پاس زیبای ساموئل سارفو به رضا اسدی رسید و این بازیکن با یک ضربه محکم دروازه نیازمند را باز کرد. سایپا پس از گل وارد لاک دفاعی شد و این فرصت را به سپاهان داد تا حملات همه حانبه خود را بر روی دروازه سایپا تدارک ببیند.

 سپاهان در دقیقه 34 گل دوم را به ثمر رساند اما کمک داور گل مهرداد محمدی را آفساید اعلام کرد. حملات سپاهان همچنان ادامه داشت و این تیم به گل رسید! حرکت زیبای بازیکنان سپاهان  از سمت راست خط دفاعی سایپا، با پاس مهرداد محمدی به کیروش استنلی همراه شد که استنلی با یک پاس بسیار زیبا کومان را در موقعیت تک به تک با منادی قرار داد و ضربه این بازیکن در دقیقه 45 به گل دوم سپاهان تبدیل شد.

نیمه دوم این دیدار هم به مانند نیمه نخست توفانی آغاز شد. ارسال سیاوش یزدانی در دقیقه 53 با ضربه سر کیروش استنلی همراه شد و این ضربه دور از دستان منادی به گل سوم سپاهان تبدیل شد. سه دقیقه بعد کی روش استنلی دبل کرد! سانتر زیبای محمد کریمی از روی نقطه کرنر با ضربه سر زیبای استنلی همراه شد که این ضربه از بین پاهای منادی به گل چهارم سپاهان تبدیل شد. منادی بعد از این گل جای خود را به فلاح زاده داد. بی احتیاطی محمد ایرانپوریان در دقیقه 63 سبب شد تا این بازیکن کارت زرد دوم را از داور دریافت کند و اخراج شود.

 در دقیقه 66 این دیدار کمک داور حرکت مدافع سپاهان بر روی دشتی را پنالتی تشخیص داد و آرمان رمضانی موفق شد گل دوم سایپا را به ثمر برساند. پس از اخراج ایرانپوریان سپاهان بازی را به خوبی کنترل کرد و فرصت حمله جدی را به بازیکنان سایپا نداد. خطای ساموئل سارفو در دقیقه 78 بر روی کیروش استنلی را داور پنالتی تشخیص داد و مهرداد محمدی به زیبایی این توپ را به گل پنجم سپاهان تبدیل کرد. حملات پر تعداد سایپا در 15 دقیقه پایانی بی اثر بود و به خوبی توسط نیازمند و خط دفاعی سپاهان دفع شد. 

در نهایت سپاهان موفق شد با نتیجه 5-2 سایپا را شکست دهد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت لیگ با نتیجه 8-2 سایپا را شکست داده باشد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpzb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ اصلی در میانه میدان؛ اسدی و کیانی تکلیف را مشخص می‌کنند

سایپا ٢ - سپاهان ۵؛ سریع، خشن، بی‌رحم
پرماجرا و پرگل مثل سیتی - تاتنهام