تاریخ انتشار: 1398/01/29 21:53
کد خبر: 102923

صعود سپاهانی ها به صدر؛ پرسپولیسی ها عقب افتادند!

دو بازیکن سپاهان با درخشش در بازی با سایپا از دو پرسپولیسی پیشی گرفتند و به صدر رسیدند.
صعود سپاهانی ها به صدر؛ پرسپولیسی ها عقب افتادند!

در چارچوب هفته بیست و ششم دو تیم سایپا و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جدالی جذاب و پرگل از آب در آمد. سپاهان که برای مدعی ماندن و از دست ندادن شانس قهرمانی برای کسب سه امتیاز پا به این میدان گذاشت و موفق شد با نتیجه پنج بر دو برابر سایپا به برتری برسد.

برتری سپاهان و پر گل بودن این دیدار باعث شد دو سپاهانی به صدر برسند‌. کی روش استنلی که رقابت تنگاتنگی با علی علیپور برای کسب عنوان قهرمانی دارد موفق شد در دقایق 45 و 56 دروازه نارنجی پوشان را باز کرد که گل دوم با پاس گل محمد کریمی به ثمر رسیده شد. استنلی با این دو گل 14 گله شد و صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر را از مهاجم پرسپولیس پس گرفت.

محمد کریمی در این دیدار دو پاس گل به نام خود ثبت کرد که علاوه به پاس گل دادن به استنلی در این بازی یک پاس گل در همان ابتدای بازی در دقیقه 14 به سجاد شهباز زاده داد. کریمی با دو پاس گلی که برابر سایپا به نام خود ثبت کرد تعداد پاس گل های خود را در این فصل به عدد 7 رساند و به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ رسید.

محمد کریمی در کنار یک پرسپولیسی یلنی امید عالیشاه قبل از هفته بیست و ششم 5 پاس گل داده بودند ولی بازیکن طلایی پوشان بعد از پایان این هفته از عالیشاه پیشی گرفت و به صدر رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjmrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سایپا 2 - سپاهان 5؛ جشنواره گل طلایی پوشان در پایتخت؛ ژنرال و سربازانش همچنان مدعی