تاریخ انتشار: 1398/01/29 23:54
کد خبر: 102910

پیش بازی فولاد - صنعت نفت؛ امپراتور با ارتشی بی دغدغه در دربی؛ آبادانی ها خطر را احساس می‌کنند

در چارچوب هفته بیست و ششم از لیگ برتر فوتبال  ایران، دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان از ساعت 17:15 جمعه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی فولاد - صنعت نفت؛ امپراتور با ارتشی بی دغدغه در دربی؛ آبادانی ها خطر را احساس می‌کنند

دیداری که دو تیم به آن شکل دغدغه خاصی را در پایان فصل نخواهند داشت و از این رو می توان انتظار یک بازی خوب را در استادیوم زیبای فولاد آرنا داشت.

ابتدا به میزبان و تیم فولاد خوزستان می پردازیم. شاگردان افشین قطبی با 33 امتیاز از 25 بازی و تفاضل 55- در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ هجدهم قرار دارند.

تیم تحت هدایت قطبی با تیم پنجم جدول یعنی پدیده، 13 امتیاز فاصله دارد و از همین رو فولادی ها نه در فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و نه استرس سقوط به لیگ دسته اول را دارند. این دومین بازی پیاپی فولاد به نوعی در دربی های خوزستان به حساب می آید. آن ها در هفته گذشته توانسته بودند تیم ته جدولی استقلال خوزستان را با نتیجه 1-3 شکست داده و با روحیه ای بالا به مصاف صنعت نفت خواهند رفت

در سوی دیگر میدان، تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفته است. زرد پوشان آبادانی پس از چندین هفته که از برد در لیگ برتر دور بودند، توانستند برابر تیم پارس جنوبی جم، طعم پیروزی را بچشند. شاگردان پائولو سرجیو با 24 امتیاز از 25 بازی و تفاضل 8- در جایگاه سیزدهم جدول لیگ قرار دارند و برد احتمالی برابر فولاد می تواند نگرانی آن ها را از بابت سقوط به لیگ دسته یک بکلی برطرف نماید. گفتنی است بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه پذیرفت و صنعت نفت در 5 بازی اخیر خود صاحب یک برد، دو تساوی و دو شکست شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwlvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نا آرامی در آبادان پس از سومین شکست خانگی