تاریخ انتشار: 1398/01/30 12:34
کد خبر: 102881

چرا شفر مخالف لژیونر شدن این استقلالی است؟!

در حالی که شایعه انتقال مهاجم جوان به باشگاه سرشناس ترکیه ای مطرح شده ما مسئولان باشگه استقلال واکنش رسمی به این موضوع نشان ندادند.
چرا شفر مخالف لژیونر شدن این استقلالی است؟!

 هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم شایعات نقل و انتقالاتی بیشتر می شود و این مود در مورد اللهیار صیادمنش 18 ساله پر رنگ تر می شود.

مدت ها است که شایعه انتقال اللهیار صیادمنش به فنرباغچه ترکیه مطرح شده ولی مسابقات حساس استقلال در لیگ و آسیا این موضوع را کمرنگ کرد اما دوباره بعد از بازی استقلال و ماشین سازی شایعه انتقال و فروش صیادمنش به باشگاه فنرباغچه ترکیه پررنگ شد.

شایعه وقتی جدی می شود که وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی در مورد صیادمنش که به او لقب الماس استقلال را داده مدعی شد:بازیکنانی مانند اللهیار صیادمنش که مثل الماس برای ماست باید بمانند برای قدم های بعدی . باور کنید که اگر راجع به بازیکنی با این خصوصیات در اروپا بشنوید، قیمتش حدود یک میلیون دلار است و در سال های آینده ۵-۶ میلیون دلار می شود. او باید بماند که قدم های بعدی را خوب بردارد.

سوال اینجا است آیا شفر چیزی در مورد شایعه انتقال صیادمنش می دادند که روی ماندن این بازیکن جوان تاکید دارد؟در این بین حتی شایعاتی مطرح شده که استقلالی ها از فروش صیادمنش به فنرباغچه قصد دارند پول رضایتنامه پاتوسی و ایسما را تهیه کنند اما همه اینها تا زمانی که مسئولان باشگاه برای ماندن این بازیکن «خبر رسمی» به هواداران این تیم اعلام نکنند همچنان در حد شایعه باقی خواهد ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwg75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراحت اجباری شفر به استقلالی‌ها