تاریخ انتشار: 1398/01/30 19:08
کد خبر: 102839

فولاد 1 - صنعت نفت 4؛ جشنواره گل آبادانی ها در دربی خوزستان؛ یک نیمه طوفانی با هتریک جاناتان

نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ موفق شد در یک دیدار پر گل فولاد را شکست دهد.
فولاد 1 - صنعت نفت 4؛ جشنواره گل آبادانی ها در دربی خوزستان؛ یک نیمه طوفانی با هتریک جاناتان

 بازی در دقایق ابتدایی متعادل بود، اما کم کم فولاد بازی را در دست گرفت و حملات خود را آغاز کرد. سرانجام فولاد خیلی زود به گل رسید، دقیقه 17 با نفوذ و پاس حسن بیت سعید از جناح چپ، توپ در مقابل دروازه نفت به پریرا رسید که شوت آرام این بازیکن را گردان با اشتباهی عجیب به گونه ای دفع کرد تا توپ وارد دروازه شود. دقیقه 20 توپ ارسالی بازیکن فولاد توسط مدافع نفت  ناقص دفع شد تا آکاهوشی صاحب توپ شود که شوت این بازیکن از کنار دروازه عبور کرد.

 دقیقه 25 شوت راه دور وینیسیوس با اختلاف کمی از کنار دروازه ناصر سالاری عبور کرد. دقیقه 30 روی پاس دقیق زبیدی، پریرا صاحب توپ شد و از مدافع نفت عبور کرد و در نهایت شوت او از کنار دروازه به شکل خطرناکی عبور کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا نیمه اول با پیروزی فولاد پایان یابد.

نفت آبادان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. دقیقه 47 جاناتان بالوتلی پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و به خوبی توانست مدافع را از پیش روی بردارد و با ناصر سالاری تک به تک شود و به راحتی دروازه را باز کند. دقیقه  48  حسن بیست سعید با حرکتی در عرض خود را به گوشه محوطه جریمه نفت رساند که شوت محکم این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

 دقیقه 51 شوت روی پای حسن بیت سعید با اخلاف کمی از بالای دروازه گردان عبور کرد. دقیقه 58 شوت میلاد جهانی از پشت محوطه جریمه را سالاری در دو ضرب دفع کرد. دقیقه 59 پاس رو به بیرون بیت سعید پشت محوطه جریمه نفت به آکاهوشی رسید که شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 64 روی پاس بالوتلی، طالب ریکانی در محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و مدافع این تیم را جا گذاشت و با شوتی محکم توپ را درون دروازه سالاری قرار داد.

این پایان کار نبود و نفت باز هم توانست دروازه فولاد را باز کند، دقیقه 71 روی پاس در عمق جهانی، تهامی صاحب توپ شد و با پاسی در عرض توپ را در موقعیت دروازه خالی به بالوتلی رساند تا دروازه را به راحتی باز کند. دقیقه 77 شوت میثم دورقی از پشت محوطه جریمه را گردان دفع کرد تا توپ راهی کرنر شود.

دقیقه 92 توپ ارسالی بازیکن فولاد در دهانه دروازه به پریرا رسید که ضربه سر این بازیکن را گردان با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد. دقیقه 93 جاناتان بالوتلی با سالاری تک به تک شد و دروازه او را باز کرد تا در این دیدار هت تریک کند.

ترکیب دو تیم:

فولاد: ناصر سالاری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه، رضا میرزایی و تاکافومی آکاهوشی

نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، اولیویرا، مصطفی احمدی، محمد قریشی، جعفر سلمانی، فاخر تهامی و وفا هخامنش


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oly9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدیرعامل پیشین فولاد خوزستان، معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان شد