//
کدخبر: ۱۸۱۴۳۹ //

قطبی: بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند

افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه تیمش نتوانسته در مصاف با صنعت نفت آبادان نتیجه‌ای مطلوب هواداران کسب کند، ابراز تأسف کرد.

قطبی: بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین قطبی پس از شکست 4 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: باید از تمام هواداران فولاد عذرخواهی کنم. هواداران امروز آمدند و تا دقیقه 96 بازیکنان را تشویق کردند و قلب‌شان با تیم بود، اما ما نتوانستیم نتیجه‌ای که آنها می‌خواهند را کسب کنیم.

وی افزود:‌ بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول ما خوب بودیم. گل زیبایی هم زدیم و به نظرم سه چهار گل دیگر هم باید به ثمر می‌رساندیم. موقعیت‌های خوبی ساختیم. به لحاظ داوری هم اتفاقات مختلفی در بازی رخ داد. به خصوص زمانی که بازی یک - یک شد، آن صحنه به نظر من و همه‌ی بازیکنان، خطای پنالتی بود که داور نگرفت. در آن صحنه بازیکنان ما تمام تمرکز خود را از دست دادند و بازی مساوی شد. ما باید در چنین شرایطی پخته‌تر باشیم، تمرکز داشته باشیم و به بازی برگردیم. روی گل سوم هم بازیکن حریف در آفساید بود که در تصاویر تلویزیونی مشخص است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: به‌هرحال ما می‌توانستیم تا زمانی که بازی 3 بر یک بود به بازی برگردیم، اما بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند. قضاوت داوران هم باید پخته‌تر و با تمرکز بیشتر باشد. من نمی‌خواهم بگویم که بازی را به خاطر قضاوت داوران می‌بریم یا می‌بازیم و مسئول نتایج تیم مربی است و مسئولیت این باخت را هم من بر می‌دارم. برای این بازی هم مشکلاتی داشتیم، مصدومانی داشتیم و دست‌مان بسته بود، اما بازهم بازیکنانم تمام تلاش خود را تا پایان بازی کردند. باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم که امروز تشویق‌مان کردند، اما نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

قطبی در واکنش به طرح این موضوع که «شما بابت پیروزی به صنعت نفت و مردم آبادان تبریک نگفتید و گل سوم نفتی‌ها هم آفساید نبوده است»، گفت: ما خودمان دوربین آنالیز داریم و در رختکن فیلم را دیدیم که آفساید بود. تیم صنعت نفت هم خوب بود. آنها در ضدحمله بسیار خوب عمل کردند. آن بازیکنی هم که در طول فصل گل نزده بود، در یک نیمه سه گل به ما زد و عذرخواهی می‌کنم، اگر تبریک نگفتم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان