تاریخ انتشار: 1398/02/02 16:36
کد خبر: 102527

منصوریان: کامبک برای ما عذاب‌آور است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن،‌ گفت: امیدوارم فردا دست پر میدان را ترک کنیم و مسیرمان را برای صعود هموارتر کنیم.
منصوریان: کامبک برای ما عذاب‌آور است

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با الوصل امارات،‌گفت: فردا بازی بسیار سختی در پیش داریم. هر دو تیم دستشان برای یکدیگر رو شده است. دو سه بازیکن خوب الوصل مصدوم بودند که دو نفر از آنها به بازی فردا رسیدند. بازی سختی برای ما در پیش است. اگر فردا برنده شویم می‌توانیم صعودمان را جشن بگیریم. هدف اصلی ما صعود از گروه‌مان است. زمانی می‌توانیم جشن بگیریم که تکلیف‌مان برای مسابقات بعد مشخص باشد. تیم‌های این جدول بسیار نزدیک بهم هستند و این مسئله به حساسیت بازی فردا اضافه کرده است. امیدوارم فردا دست پر میدان را ترک کنیم و مسیرمان را برای صعود هموارتر کنیم.

وی افزود: در آسیا نتایج قابل پیش بینی نیست. النصر در صدر جدول عربستان بود اما به تیم ما و الوصل باخت. در جام باشگاه‌ها باید با برنامه بود و نباید تحت تاثیر حواشی قرار گرفت. اولین هدف‌ ما در بازی فردا کسب پیروزی است. در گروه  ما اتفاقات جالبی رخ داده است. النصر یکی از گران‌ترین تیم‌های آسیا است. باید کلاه‌مان را محکم بگیریم تا آن را باد نبرد. بازی فردا خیلی مهم است. بازیکنان باید به نکات تاکتیکی گوش کنند و عملکرد بدون استرسی داشته باشند.

وی در مورد اینکه سرمربی الوصل اعلام کرده در بازی رفت به دلیل اشتباهات فردی باختند، عنوان کرد: نتیجه فوتبال حاصل مجموعه‌ای از اشتباهات فردی است. باید اشتباه صورت بگیرد تا نتیجه مشخص شود. ما هم روی اشتباه فردی در آن بازی گل خوردیم. به گفته مربی الوصل احترام می‌گذارم ولی ما مسیر خودمان را می‌رویم. آنالیز ما بسیار دقیق بوده و منتظر اشتباه فردی حریف خواهیم بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد کامبک‌های تیمش در آسیا،‌ عنوان کرد:‌ با این فکر به زمین نمی‌رویم که گل بخوریم و بعد جبران کنیم. شاید کامبک برای هوادار جذاب باشد اما برای ما عذاب آور است. این مسئله انرژی زیادی می‌گیرد و تیم را تحت فشار می‌برد. امیدوارم فردا از ابتدا خوب کار کنیم. حریفمان بسیار قابل احترام است. امیدوارم دچار اشتباه نشویم. کامبک برای هواداران بسیار جذاب است اما این مسئله همیشگی نیست. هدف‌مان این است که پله به پله بالا برویم و اشتباهاتمان کمتر شود.

منصوریان در مورد مصدومان و محرومان تیمش،‌گفت:‌محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در بازی با سپیدرود در اختیار نداریم. زبیر نیک نفس و مجتبی مقتدایی را هم در اختیار نداریم. در مورد نیک نفس خطر رفع شده اما او همچنان نیاز به فیزیوتراپی دارد. مقتدایی هم در بازی با پیکان دچار مصدومیت شد. این سه بازیکن غایب هستند اما مابقی نفرات آماده هستند. یکی از حسن‌هایی که باعث افتخار من به تیمم است این است که ساختارمان با تغییر بازیکن دچار مشکل نمی‌شود. اعتقاد به یازده یا چهارده بازیکن ندارم. 24 بازیکن آماده داریم که خیلی از آنها جوان و خوب هستند. جای این سه بازیکن هم نفرات بسیار خوبی داریم. 

وی در مورد حضور هواداران، عنوان کرد: از روزی که به ذوب آهن آمدم فکر می‌کردم هواداران ما را حمایت کنند. در ابتدا نتایج تیم خوب نبود. با وجود بهبود عملکردمان و کسب نتیجه هواداران خیلی زیاد نشدند. در گذشته  رنگ همه ورزشگاه سبز بوده است. در لیگ برتر بدون هوادار می‌توانید خوب عمل کنید و از سایر امکانات استفاده می‌کنید اما در لیگ قهرمانان دیدار خانگی بسیار مهم است. برای دهمین بار است که از هواداران درخواست می‌کنم به ورزشگاه بیایند و به تیم خودشان کمک کنند. باید  تلاش کنیم جمعیت هواداران مثل گذشته به ورزشگاه بازگردند‌. الان بستر فراهم شده و جوانان ما در حال رشد هستند. باید این امکان فراهم شود که هواداران بیایند. هوادار فوتبال ثروتمند نیست و باید از جیب خرج کند. کارخانه باید این امکانات را به وجود بیاورد و با اتوبوس شرایط رفت و آمد را فراهم کند. برخی امکانات باید فراهم شود. حالا که ما خانواده شدیم و سر یک سفره هستیم به یار دوازدهم نیاز داریم. فردا نباید تنها باشیم. از دلایل پیروزی هفته قبل ما در لیگ قهرمانان عدم حضور هواداران الوصل در ورزشگاه بود. نمی‌خواهیم فردا در ورزشگاه غریب باشیم. لیگ برتر خیلی فشرده است. بازی ما با تراکتورسازی قرار بود هفتم باشد اما تراکتورسازی قبول نکرد و بازی در روز ششم برگزار می‌شود. هر تیمی می‌خواهد از خستگی ما استفاده کند. باید چند بازی پشت سر هم برگزار کنیم. فردا برای ما بازی سال در پیش است تا خودمان را فارغ از نتیجه کربلا بیمه کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48abww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: در نیمه اول کاملاً مالک بازی بودیم

منصوریان: پرسپولیس تنور لیگ را داغ کرد!
برای ما مهم نیست کدام تیم قهرمان می‌شود

منصوریان: نتیجه پرسپولیس وسایپا تنور لیگ را داغ کرد!
برای ما مهم نیست کدام تیم قهرمان می‌شود