تاریخ انتشار: 1398/02/02 19:21
کد خبر: 102510

دانشگر: هیچکس برای ما مقابل الهلال و سپاهان شانس قائل نبود

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:تمام بازیکنان در دیدار رفت با همه وجود بازی کردند و از جان مایه گذاشتند و مطمئن باشید که برای فردا نیز می خواهیم همین روند را داشته باشیم.
دانشگر: هیچکس برای ما مقابل الهلال و سپاهان شانس قائل نبود

محمد دانشگر در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال، در مورد شرایط تیم در آستانه دیدار با الهلال گفت: تمام تمرکز ما برای دیدار با الهلال است و سعی کردیم گذشته را فراموش کنیم و به آینده نیز فکر نمی کنیم. تمام حواس ما به بازی الهلال معطوف است. استقلال 3 مرتبه این تیم را شکست داده و می خواهیم برد شماره 4 را کسب کنیم و به همین دلیل خوب تمرین کردیم و از همه نظر آماده هستیم و می خواهیم در ابوظبی برنده مسابقه باشیم.

او در واکنش به انتظار هواداران برای ادامه پیروزی ها و ثبت چهارمین شکست الهلال، بیان کرد: همه تلاش ما همین است و می خواهیم شانس بالایی برای صعود داشته باشیم و روند موفقیت را ادامه دهیم و می دانیم که باید برنده باشیم. نتیجه سه بازی قبلی نباید باعث شود تا فکر کنیم کار آسانی در پیش داریم. الهلال برابر حریف تونسی در امارات به میدان رفت و شکست خورد اما به هیچ وجه ما این تیم را دست کم نمی‌گیریم و از قدرت این تیم غاقل نمی شویم. الهلال بازیکنان گرانقیمتی دارد و تیم خوبی است و نباید این تیم را دست کم بگیریم و با غرور وارد زمین شویم. ثابت کردیم توانایی شکست این تیم را داریم اما باید مانند بازی قبل منظم و باهوش و دونده و با برنامه باشیم و حتی بهتر. تمام بازیکنان در دیدار رفت با همه وجود بازی کردند و همه از جان مایه گذاشتند و مطمئن باشید که برای فردا نیز می خواهیم همین روند را داشته باشیم.

دانشگر در بخش بعدی درباره شرایط روحی تیم بعد از سه برد متوالی، اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد. ما روزهای سختی را تجربه کردیم اما هر چه بود، گذشت. ما از آن روزها برای آینده درس گرفتیم. همان اندازه که هفته های قبل هواداران ناراحت بودند، ما نیز ناراحت بودیم اما روی پای خود ایستادیم و با پیروزیهای اخیر هوادارانمان را خوشحال کردیم. جملات بزرگان را خواندم و می دانم که شکست برای هرکسی پیش می آید اما مهم این است که دوباره روی پای خود بایستیم و ادامه دهیم. ما روزهای سختی داشتیم اما ثابت کردیم روحیه تیمی بالایی داریم. ما تیم خوب و قدرتمندی هستیم و شاید کسی برای ما در آن روزها شانسی برابر الهلال و سپاهان قائل نبود اما نشان دادیم که استقلال همیشه استقلال است و تیم روحیه و توانایی و قدرت بالایی دارد و بازیکنان تا چه اندازه تیم را دوست دارند و برای تیم زحمت می کشند. مربیان در این مدت با ما جلسات زیادی گذاشتند تا تیم از نظر روانی بازگردد و دیدید که 3 پیروزی پیاپی مقابل 3 تیم قدرتمند کسب کردیم.

وی در ادامه درباره شانس استقلال برای صعود از مرحله گروهی و موفقیت در لیگ برتر عنوان کرد: همانطور که آقای شفر گفتند، ما کاری به بازی بعدی لیگ نداریم و تمرکز ما روی دیدار با الهلال است. می خواهیم برای زنده نگه داشتن شانس صعود برابر الهلال نتیجه خوبی بگیریم و کاری به بازی بعدی نداریم و بعد از این مسابقه به دیدار با پدیده فکر می کنیم. من تلاش کردم تا یاد بگیرم بازی به بازی فکر کنم و اگر از الان به بازی های بعدی فکر کنم، نمی توانم با صد در صد تمرکز و توان در بازی بعدی ظاهر شوم. امکانات خوبی در ابوظبی داریم و تمرین خوبی برگزار کردیم و با آمادگی کامل برابر الهلال به میدان می رویم.

دانشگر در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت: فکر می کنم که تعدادی از هواداران ما در کشور امارات حضور دارند. استقلال در هیچ جای دنیا بدون هوادار نیست و در همه کشورها، قطعا هوادار استقلال حضور دارند. هواداران بیشتری البته در ایران هستند و بازی را از تلویزیون دنبال می کنند و از آنها می خواهم با قلب خود استقلال را دعا کنند تا نتیجه خوبی بگیریم. مطمئن باشید که انرژی و توان و قدرت هواداران به ما می رسد و ما می توانیم با دعای خیر انها قدرت مضاعف پیدا کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwjap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی عملکرد بوشهری‌ها در بازی استقلال و پارس جنوبی (عکس)