تاریخ انتشار: 1398/02/03 21:40
کد خبر: 102360

ذوب آهن 2 - الوصل 0؛ صعود شیرین و زودهنگام سبزپوشان ایرانی به مرحله بعد؛ درخشش مجدد نصف جهان در قاره کهن

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در هفته چهارم دو تیم ذوب آهن ایران و الوصل امارات به مصاف هم رفتند که در پایان ذوب آهن با برتری 2-0 توانست نماینده فوتبال امارات را شکست دهد.
ذوب آهن 2 - الوصل 0؛ صعود شیرین و زودهنگام سبزپوشان ایرانی به مرحله بعد؛ درخشش مجدد نصف جهان در قاره کهن

دو تیم ذوب آهن ایران و الوصل امارات در حالی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند که ذوب آهن با 7 امتیاز در پایان دو رفت گروهی صدرنشین گروه A شده است. بازی با سوت داور کره ای میدان آغاز می شود. هنوز 2 دقیقه از زمان بازی نگذشته، ذوب آهن توسط علیرضا چراغعلی به گل اول خود در این بازی می رسد. کار خوب و هماهنگ بازیکنان ذوب آهن در  صحنه گل و ضربه چراغعلی دیدنی بود.

ذوب آهن اگر بتواند برتری خود را تا پایان بازی حفظ کند، می توان این تیم را به عنوان یکی از تیم های صعود کننده از این گروه به حساب آورد. دقیقه 8، ارسلان مطهری با یک چرخش، ضربه زیبایی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه الوصل شلیک می کند که محمد عبدالله گلر الوصل درازکش ضربه مهاجم ذوب آهن را مهار می کند.

 دقیقه 15، ارسلان مطهری برتری سبزپوشان را دو برابر می کند. ذوب آهن کاملا تیم  برتر میدان بوده و شاگردان منصوریان در پی افزایش گل های خود در این بازی هستند. دقیقه 32، ارسال بسیار زیبای محمدرضا حسینی با ضربه سر محکم کریستین اوساگوآنا همراه می شود که ضربه سر این بازیکن را گلر الوصل به خوبی مهار می کند.

 دقیقه 42، ضدحمله بازیکنان ذوب آهن توپ به اوساگوآنا می رسد که ضربه بی دقت این مهاجم خارجی از کنار دروازه عبدالله به بیرون می رود. دقیقه 46، باز هم اوساگوآنا در متن حرکات هجومی ذوب آهن قرار داشت و ضربه سر محکم این مهاجم با دخالت گلر الوصل به تیرک دروازه الوصل برخورد کرد. با سوت داور کره ای نیمه اول این بازی با حساب 2-0 به سود سبزپوشان ذوب آهن به پایان رسید.

نیمه دوم با سوت کو هیونگ جین آغاز می شود. بازیکنان الوصل برای جبران دو گل خورده پا به نیمه دوم گذاشته اند. سبزپوشان ذوبی بازی منطقی را در این دقایق به معرض نمایش گذاشته اند. برق ورزشگاه فولاد شهر رفته و بازی در این دقایق از حرکت افتاده است. دقیقه 67، عبدالله گلر الوصل با سیوی خیره کننده مانع از گلزنی بازیکنان ذوب آهن می شود.

دقیقه 70، ضربه سر اوساگوانا از روی ارسال خوب حسینی به تور بالای دروازه الوصل می نشیند. دقیقه 77، ارسال زمینی و تیز کایو را مظاهری به راحتی در اختیار می گیرد. دقیقه 78، ارسال مطهری از سمت راست را اوساگوآنا با بی دقتی به بیرون می فرستد. دقیقه 80، ضربه ارسال مطهری به تور کناره دروازه عبدالله برخورد می کند. شوت کایو در دقیقه 88 با اختلاف کمی از بالای دروازه رشید مظاهری به بیرون می رود.

دقیقه 89، فرناندز در یک موقعیت گلزنی ایده آل قرار می گیرد که ضربه این بازیکن با دخالت گلر الوصل به کرنر می رود. بازیکنان ذوب آهن بخت های گلزنی بیشماری را در این بازی از دست داده اند. داور کره ای، 7 دقیقه زمان اضافه اعلام می کند. دلیل این 7 دقیقه، قطعی برق ورزشگاه فولادشهر بوده است. ضربه بوحمدان در دقیقه 96 با برخورد به مدافعان الوصل به کرنر می رود. سوت پایان بازی و صعود شیرین سبزپوشان ذوب آهن.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llja7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست ذوب آهن: مسئولان فوتبال ایران به جای حفظ آبروی ایران به دنبال اتمام لیگ هستند!