//
کدخبر: ۱۸۲۵۷۸ //

بررسی شانس صعود آسیایی پرسپولیس در ۲بازی آینده

پرسپولیس با شکست برابر الاهلی عربستان حالا کار بسیار سختی برای صعود از گروه خود دارد و اگر می‌خواهد صعود کند باید تنها در 2بازی پیش‌رو پیروز شود تا شانس خوبی برای صعود داشته باشد.

بررسی شانس صعود آسیایی پرسپولیس در 2بازی آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس هم‌اکنون با 4امتیاز در قعر گروه خود قرار دارد و این در حالی است که السد و الاهلی با پیروزی دوشنبه‌شب با 7و 6امتیاز در رده اول و دوم جدول حضور دارند و پاختاکور با 5امتیاز تیم سوم این گروه است.
پرسپولیس اگر می‌خواهد صعود کند باید در بازی برابر پاختاکور هر طور شده حریف ازبکستانی خود را شکست دهد تا در هفته پایانی با 7امتیاز به مصاف السد در ورزشگاه خانگی برود. السد هم‌اکنون با 7امتیاز صدرنشین است و با کسب برد برابر الاهلی 10امتیازی می‌شود تا صعود خود را قطعی کند؛ همین موضوع می‌تواند برای پرسپولیس بهترین حالت باشد. قرمزها با پیروزی برابر پاختاکور و با شکست احتمالی ‌الاهلی در خانه السد با 7امتیاز به رده دوم می‌روند و در بازی پایانی نیز می‌توانند امیدوار به کسب برد باشند تا بی‌دردسر راهی مرحله بعدی شوند اما کسب هر نتیجه‌ای به‌جز 2برد، تنها یک معنی دارد و آن خداحافظی زودهنگام نایب‌قهرمان سال گذشته با این مسابقات است.
قرمزها در صورت کسب 4امتیاز شاید با اما و اگرهای فراوانی صعود کنند که البته بسیار سخت و دور از دسترس خواهد بود.
  گل بموقع شجاع
پرسپولیس در شبی که نمایش خوبی مقابل الاهلی داشت، شکست تلخی را تجربه کرد تا دوباره در قعر گروهش قرار بگیرد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ اما در دقیقه آخر بازی با گل شجاع خلیل‌زاده اختلاف را به حداقل رساندند؛ گلی که می‌تواند سرنوشت گروه را عوض کند. با این گل پرسپولیس به‌نوعی بازی رودررو با الاهلی را به نفع خود خاتمه داد تا درصورت تساوی امتیاز این 2تیم، در رتبه بالاتر قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان