تاریخ انتشار: 1398/02/04 22:58
کد خبر: 102237

پیش بازی استقلال خوزستان - نساجی؛ آخرین تلاش های آبی پوشان جنوبی برای بقا

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و از چارچوب هفته بیست و هفتم، تیم های استقلال خوزستان و نساجی مازندران از ساعت 17:30 به مصاف هم می روند.
پیش بازی استقلال خوزستان - نساجی؛ آخرین تلاش های آبی پوشان جنوبی برای بقا

تیم فوتبال استقلال خوزستان که در دیدار هفته بیست و ششم خود موفق شد نفت مسجد سلیمان را متوقف کند هرچند با توجه به وضعیت جدول استقلال خوزستان شانس کمی برای بقا دارد. بازیکنان استقلال خوزستان به خوبی می دانند که نقش مهمی در تعیین تیم قهرمان و حتی تیم های سقوط کرده خواهند داشت و با همین طرز فکر وارد بازی ها خواهند شد. مسئولان استقلال خوزستان برای آماده سازی زمین مسابقه برای دیدار مقابل نساجی به مشکل خورده بودند. استقلال خوزستان اگر در این دیدار پیروز نشود، سقوطش مسجل خواهد شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران اینبار در خارج از خانه به میدان می رود. نساجی در بازی های خانگی، علاوه بر نمایش های درخشان، خوب هم نتیجه می گیرد! این تیم موفق شد در آخرین دیدار خود با تیم های بالای جدول در هفته بیست و ششم، پدیده خراسان را با نتیجه 1-0 مغلوب کند. شاگردان مجید جلالی این هفته ها فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند و به راحتی امتیاز از دست نمی دهند. با این تفاسیر، جدال شاگردان علوی و جلالی در اهواز، آنچنان بی اهمیت هم نخواهد بود.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2-0 به سود نساجی به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpjaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علوی: بازی فردا برای استقلال خوزستان خیلی اهمیت دارد