تاریخ انتشار: 1398/02/06 13:08
کد خبر: 102132

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن

تراکتورسازی تبریز در حالی مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار می‌گیرد که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان خود در فصل جاری را در اختیار ندارد.
ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن

تراکتورسازی بعد از تحمل دو شکست تلخ مقابل سپیدرود رشت و پیکان تهران آخرین شانس های خود برای رسیدن به جام قهرمانی را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن جست و جو می‌کند. تراکتوری‌ها که حالا 6 امتیاز از صدرجدول عقب افتاده‌اند امروز مقابل ذوب‌آهن محکوم به پیروزی هستند و این مساله با توجه به شرایط خوب تیم تحت امر علیرضا منصوریان در هفته‌های گذشته کار سختی محسوب می‌شود. با این وجود جورج لیکنز سرمربی بلژیکی نهایت تلاشش را برای ریکاوری مناسب بازیکنانش انجام داده است تا بتواند روز خوبی را در فولاد شهر تجربه کند و رتبه تیمش را در جدول ارتقا بدهد.


لیکنز برای بازی امروز یک دغدغه مهم دارد و آن هم پر کردن جای اکبر ایمانی است. هافبک تدافعی جنگنده و مقتدر تراکتورسازی به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را مقابل ذوب‌آهن همراهی کند و سرمربی تراکتور باید به فکر جایگزین او باشد. در این شرایط تراکتوری‌ها احتمالا یکی دو تغییر در ترکیب اصلی ‌خود خواهند داشت.


برای بازی امروز، محمدرضا اخباری همچون مسابقه گذشته، مقابل پیکان دروازه‌بان سرخ‌پوشان آذربایجانی است. او امیدوار است در دومین مسابقه‌ای که درون چارچوب تیمش قرار می‌گیرد بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. از این رو خط دفاع تراکتورسازی نیز تغییری نخواهد کرد. دانیال اسماعیلی فر و احسان حاج صفی مدافعان کناری تراکتور مقابل ذوب‌آهن خواهند بود و ایمان سلیمی و محمد طیبی در پست دفاع وسط، زوج یکدیگر را تشکیل خواهند داد.

 


مهدی مهدی‌پور یکی از هافبک های تدافعی تراکتور است و لیکنز برای پرکردن جای خالی ایمانی چند گزینه پیش روی خود می‌بیند. یکی اینکه از بین علیرضا نقی‌زاده و علی طاهران یک نفر به عنوان یار ثابت به میدان برود که این احتمال بیشتر از سایر احتمال‌ها است. همچنین او می‌تواند از مسعود شجاعی در پست هافبک تدافعی بازی بگیرد و در این صورت یک هافبک سرعتی و تکنیکی به ترکیب اضافه خواهد شد.


اگر لیکنز بخواهد نقی‌زاده یا طاهران را در پست هافبک تدافعی قرار بدهد، در آن صورت شجاعی هافبک طراح تراکتور خواهد بود و دژاگه نیز در پست وینگر راست توپ می‌زند. احتمالا یوکیا سوگیتا هافبک ژاپنی نیز به ترکیب اصلی اضافه می‌شود و وینگر چپ تراکتورسازی خواهد بود. اگر شجاعی در پست هافبک تدافعی قرار بگیرد آنوقت احتمالا دژاگه به هافبک طراح تبدیل می‌شود و ساسان انصاری به ترکیب اضافه خواهد شد تا در پست وینگر به میدان برود. در خط حمله نیز آنتونی استوکس تک‌مهاجم تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن خواهد بود.


ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن:
محمدرضا اخباری، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، علیرضا نقی‌زاده(علی طاهران)، یوکیا سوگیتا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewxwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


می‌گویند تبانی تا برد بزرگ ما بی ارزش شود!
بایرامی: سرنوشت بقا دست خودمان است