تاریخ انتشار: 1398/02/06 13:30
کد خبر: 102128

ترکیب مهندسی پرسپولیس مقابل سپاهان

سرخ‌پوشان پایتخت برای فتح سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر دیدار حساسی مقابل زردپوشان اصفهانی خواهد داشت.
ترکیب مهندسی پرسپولیس مقابل سپاهان

 تیم فوتبال پرسپولیس که در حال حاضر با 55 امتیاز در صدر جدول تکیه زده است، با پنج امتیاز اختلاف حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کرده است.

برانکو ایوانکوویچ، پروفسور سرخ‌ها برای دیدار فردا محمد انصاری و ماریو بودیمیر را به دلیل مصدومیت و شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. پیش‌بینی می‌شود با بازگشت حسین ماهینی و شایان مصلح دست سرمربی کروات قرمزها پر باشد و دغدغه‌ای برای تعداد نفرات کم نداشته باشد.

ترکیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر به ثبات لازم رسیده است. برانکو برای ترکیب یازده نفره به نظر می‌رسد دستش باز است و می‌تواند با یک ارنج دقیق، سپاهانی که در ردۀ سوم جدول هستند را از میان بردارد. در این شرایط، محرومیت شجاع اتفاق تلخی برای سرخ‌پوشان بود، چرا که بازیکنان این تیم روز سختی مقابل کی‌روش استنلی خواهند داشت و مهاجم بلند قامت طلایی‌پوشان، می‌تواند برای‌شان دردسر درست کند.

گویا برانکو تنها با چند تغییر مقابل سپاهان شاگردانش را به میدان بفرستد. به نظر می‌رسد در چارچوب دروازه مطابق انتظار علیرضا بیرانوند قرار بگیرد و در خط دفاع هم به جای شجاع، محمد نادری را جایگزین کند تا در کنار سید جلال حسینی قلب دفاع را تشکیل دهند و در بال‌های کناری هم از محسن ربیع‌خواه و مهدی شیری استفاده کند.

در پست هافبک دفاعی و به مانند دیدارهای گذشته، سرمربی کروات قطعا از کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی بهره خواهد برد. به این دلیل که این دو هنگامی که در کنار هم قرار گرفتند عملکرد مثبتی را از خود نشان دادند.

دو طراح سرخ‌ها در هافبک نفوذی هم که وظیفۀ پخش کردن توپ در زمین را دارند به احتمال فراوان سروش رفیعی و بشار رسن خواهند بود. هر چند که سیامک نعمتی در بازی‌های گذشته در کنار هافبک عراقی نمایش خوبی از خود به جا گذاشت اما شاید برانکو در این دیدار حساس از دو طراح خود هم‌زمان استفاده کند.

در خط حمله هم که احتمال آن بسیار زیاد است، حضور مهدی ترابی و علی علیپور خواهد بود. علیپوری که در این فصل 13 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل از استنلی کمتر زده، قطعا در این بازی تلاش خواهد کرد که دروازۀ زردپوشان اصفهانی را باز کند و در کنار او ترابی هم قطعا با حرکات تکنیکی و چشم‌نواز خود روز آسانی برای مدافعان قلعه‌نویی نخواهد گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bdbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور - استنلی؛ بوى گل مى آید!

 ابهامات برانکو و تیمش در ال کلاسیکو
ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل سپاهان