تاریخ انتشار: 1398/02/06 13:35
کد خبر: 102126

ترکیب احتمالی ذوبی‌ها در جدال حساس با مدعی سرخ

علیرضا منصوریان به احتمال فراوان تیمش را بدون تغییر یا حداکثر انجام یک جابه‌جایی به جدال حساس با تراکتورسازی تبریز می‌فرستد.
ترکیب احتمالی ذوبی‌ها در جدال حساس با مدعی سرخ

ذوب‌آهن اصفهان که روزهای خوشی را همراه با منصوریان در لیگ برتر و آسیا پشت سر می‌گذارد، عصر امروز برابر یکی‌ دیگر از مدعیان قرار گرفته و‌ به دنبال این است با متوقف کردن تراکتوری‌ها راه را برای دیگر تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی هموار کند.با این حال به نظر می‌رسد که علیرضا منصوریان بدون تغییر یا حداقل با انجام یک یا دو‌ جابه‌جایی نسبت به الوصل تیمش را آماده جدال با تراکتورسازی تبریز کند. 

مانند دیگر مسابقات حساس، رشید مظاهری به عنوان سنگربان اصلی ذوب‌آهن روی خط دروازه قرار می‌گیرد و انتخاب اول کادر فنی خواهد بود. در سمت راست خط دفاعی نیز میلاد فخرالدینی قرار می‌گیرد. اما بحث اصلی در قلب دفاع خواهد بود، جایی که به احتمال فراوان زوج هادی محمدی و محمد نژادمهدی که مقابل الوصل بازی کردند دچار تغییر شوند و شاهد ورود وحید محمدزاده باشیم. حمید ملکی هم مانند مسابقات اخیر در جناح چپ خط دفاع بازی می‌کند.

اما در خط هافبک نیز حمید بوحمدان و قاسم حدادی‌فر به عنوان دو هافبک دفاعی توسط منصوریان به کار گرفته می‌شوند. در خط جلو ارسلان مطهری به عنوان بازیکن پشت مهاجم ایفای نقش می‌کند. در سمت راست هم محمدرضا حسینی، بازیکن آماده این روزهای‌ ذوب‌آهن تقابل احتمالی و دیدنی با احسان حاج صفی خواهد داشت. در این بین دیگر مجهول میزبان در سمت چپ خط میانی قرار دارد، جایی که چراغعلی در جدال با الوصل خوش درخشید و از طرف دیگر زبیر نیک نفس و محمدرضا عباسی نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت در لیست قرار دارند اما به احتمال فراوان منصوریان در نیمه دوم از آن‌ها استفاده می‌کند.

کریستین اوساگونا نیجریه‌ای هم به احتمال فراوان تک‌مهاجم ذوب‌آهن برابر تراکتورسازی خواهد بود و‌ باید دید در نهایت دروازه مهمان خود را باز می‌کند یا خیر.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی (وحید محمدزاده)، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، علیرضا چراغعلی، ارسلان مطهری و اوساگونا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279a9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن

حمایت قطعی گلر ملی پوش از آقای مدیرعامل
مظاهری: هم زیبا بازی می کنیم و هم بازی را می بریم