تاریخ انتشار: 1398/02/06 20:43
کد خبر: 102087

ذوب آهن 2 - تراکتورسازی 0؛ هتریک تراکتورسازان در اصفهان؛ منصوریان همچنان یار استقلال

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این تیم ذوب آهن بود که به برتری 2-0 رسید. رشید مظاهری ستاره این دیدار بود که هم توانست پنالتی اشکان دژاگه را در واپسین دقایق بازی مهار کند و هم بارها مانع از گلزنی بازیکنان تراکتور شد.
ذوب آهن 2 - تراکتورسازی 0؛ هتریک تراکتورسازان در اصفهان؛ منصوریان همچنان یار استقلال

 در همان اوایل بازی، آنتونی استوکس در محوطه جریمه ذوب آهن می رفت تا دروازه ذوب آهن را باز کند که خروج به موقعِ مظاهری مانع از گلزنی تراکتوری ها شد. هوادارانِ تراکتور استقبال خوبی از این دیدار در ورزشگاه فولادشهر به عمل آورده اند. در دقیقه 8، بازیکنان تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی می شوند که توپ ارسالی دژاگه را مدافعان ذوب به خوبی برگشت می دهند. دقیقه 10، رشید مظاهری ضربه زیبای دانیال اسماعیلی را به خوبی راهی کرنر می کند. بازیکنان تراکتور در این دقایق فشار زیادی را بر روی دروازه ذوب آهن وارد می کنند.

یک دقیقه بعد باز هم بازیکنان تراکتور توسط احسان حاج صفی شوت سنگینی را روانه دروازه ذوب آهن می کنند که بازهم مظاهری با یک سیو دیدنی، مانع از گلزنی بازیکنان تراکتور می شود. رشید مظاهری تا این دقیقه از زمان بازی ستاره میدان بوده است. در دقیقه 16،احسان حاج صفی در محوطه جریمه تراکتور ارسلان مطهری را سرنگون می سازد که حسین زرگر به سود ذوب آهن اعلام پنالتی می کند.

وحید محمدزاده پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد و در دقیقه 17 دروازه اخباری را با پای چپ باز می کند. اخباری به خوبی توانست  مسیر ضربه را تشخیص دهد ولی ضربه محمدزاده دقیق و محکم به توپ نواخته شد. دقیقه 22، نژادمهدی با ضربه سر دروازه تراکتور را تهدید می کند که محمدرضا اخباری ضربه سر مدافع ذوب آهن را مهار می کند.

دقیقه 25، حرکت خوب دانیال اسماعیلی فر در سمت راست می رفت تا بازیکنان تراکتور را در موقعیت گلزنی قرار دهد که با دخالت مدافع ذوب آهن توپ به کرنر می رود. ارسال مسعود شجاعی در دقیقه 29 را نژاد مهدی به خوبی راهی کرنر می سازد. کرنر ارسالی را مظاهری یک دستی در اختیار خود می گیرد.

بازیکنان تراکتور مدام در حال حمله بر روی دروازه ذوب آهن هستند؛ تساوی نیز دردی از بازیکنان تراکتور در این دیدار برای رسیدن به قهرمانی دوا نخواهد کرد. دقیقه 35، حرکت تکنیکی و زیبای دانیال اسماعیلی فر را مسعود ابراهیم زاده راهی کرنر می کند. در ادامه ضربه پای چپ اسماعیل حاج صفی را مظاهری در اختیار می گیرد.

بیشتر حملات بازیکنان تراکتور از سمت راست و جایی که دانیال اسماعیلی فر حضور دارد، شکل گرفته که رشید مظاهری و مسعود ابراهیم زاده تا دقیقه 40 به خوبی توانسته اند در برابر این حملات مقاومت کنند. حسین زرگر 3 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول این دیدار اعلام می کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نمی دهد تا شاگردان علی منصور با برتری 1-0 به رختکن بروند.

نیمه دوم بازی شروع می شود و در همین ابتدای کار و دقیقه 46، مسعود شجاعی به دلیل خطا بر روی بازیکن ذوب آهن از زرگر کارت زرد دریافت می کند. دقیقه 52، احسان حاج صفی توپ خوبی را بر روی دروازه ذوب آهن ارسال می کند که با خروج بی اثر مظاهری توپ به استوکس می رسد که در ادامه با تکل مدافع ذوب آهن، توپ به کرنر می رود.

دقیقه 59، ضربه محکم اسماعیلی فر از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون می رود. دقیقه 64، بازیکنان تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیت مناسبی می شوند و حاج صفی پشت این ضربه قرار می گیرد. ضربه زیبای احسان حاج صفی را ستاره این میدان، رشید مظاهری به خوبی برگشت می دهد. دقیقه 65، ارسال اشکان دژاگه با ضربه سر مسعود شجاعی همراه بود که ضربه شماره 7 تراکتور راهی به دروازه ندارد.

تا دقیقه 70، ذوب آهن همچنان با تک گل وحید محمدزاده از تراکتور پیش افتاده است. نتیجه ای که اگر تا پایان مسابقه باقی بماند، سومین شکست متوالی این تیم به حساب می آید. دقیقه 76، کریستین اوساگوآنا به جای ماریون سیلوا وارد بازی می شود.

دقیقه 78، ارسال حاج صفی پس از برخورد به مدافعان ذوب آهن راهی کرنر می شود. تراکتورسازی این دقایق فشار وحشتناکی را بر روی دروازه ذوب آهن وارد کرده و تمام بازیکنان این تیم به جز اخباری درون زمین ذوب آهن هستند. دقیقه 82، ضدحمله بازیکنان تراکتور با پاس اشتباه مهدی پور به هدر می رود. زرگر به رضا حبیب زاده بازیکن ذوب در این دقیقه به علت وقت کشی، کارت زرد می دهد.

دقیقه 86، حسین زرگر یک پنالتی به سود تراکتور اعلام می کند. در محوطه جریمه ذوب آهن، فخرالدینی، ساسان انصاری را متوقف می سازد تا اشکان دژاگه پشت ضربه پنالتی قرار گیرد. بازیکنان و سرمربی ذوب آهن به این تصمیم زرگر، اعتراض دارند.

دقیقه 88، اشکان دژاگه پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد و رشید مظاهری با یک سیو خیره کننده، ضربه اشکان دژاگه را مهار می سازد. تراکتورسازی و بازیکنان این تیم بهترین بخت را برای جبران نتیجه بازی از دست دادند.

با رسیدن به دقیقه 90، زرگر 5 دقیقه وقت اضافه برای این دیدار جذاب و تماشایی اعلام می کند. نبود اکبر ایمانی در این بازی کاملا احساس شد. دقیقه 92، ارسال حاج صفی از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون می رود. دقیقه 94، بازیکنان ذوب آهن در یک ضد حمله سریع و برق آسا به گل دوم خود رسیدند. مهران درخشان مهر با یک ضربه چیپ زیبا دروازه تراکتور را باز کرد.

ترکیب دو تیم:

ذوب آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی، ماریون سیلوا و رضا حبیب زاده

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، علی رضا نقی زاده، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olm7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر به ارتش تخت فرماندهی ژنرال رسید؛ تقابل استقلال و ذوب آهن در مصافی متفاوت