تاریخ انتشار: 1398/02/06 21:46
کد خبر: 102082

پرسپولیس 0 - سپاهان 0؛ ژنرال و پرفسور با هم کنار آمدند

پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ به تساوی رضایت دادند.
پرسپولیس 0 - سپاهان 0؛ ژنرال و پرفسور با هم کنار آمدند

 اولین موقعیت نیمه اول برای سپاهان به دست آمد، دقیقه 2 سپاهان پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت سعید آقایی با اختلاف از بالای دروازه عبور کرد. بازی در دقایق ابتدایی بازی بسیار جذاب و پایاپای بود، بازیکنان دو تیم به دنبال ایجاد موقعیت و گلزنی بودند.  دقیقه 14 کرنر ارسالی بشار رسن در مقابل دروازه سپاهان به محمد نادری رسید که ضربه سر این بازیکن را سعید آقایی در مقابل دروازه دفع کرد.

دقیقه 19 ضربه ایستگاهی سپاهان با ارسال محمد کریمی همراه شد که توپ در مقابل دروازه به سیاوش یزدانی رسید، ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 23 احمد نوراللهی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت. دقیقه 30 کرنر ارسالی محمدی را پرسپولیسی ها ناقص دفع کردند تا توپ پشت محوطه جریمه به کومان برسد، که با شوت این بازیکن توپ پس از برخورد به مدافع پرسپولیس توپ به کرنر رفت.

دقیقه 33 روی ضدحمله پرسپولیسی ها، پاس رسن پشت محوطه سپاهان به علیپور رسید که با شوت زمینی این بازیکن توپ از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 38 پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت زیبای سروش رفیعی را پیام نیازمند با شیرجه ای به موقع دفع کرد.

دقیقه 39 کرنر ارسالی سروش رفیعی با ضربه پشت پای علیپور به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان عبور کرد. در اکثر دقایق نیمه اول، پرسپولیس صاحب توپ بود اما نتوانست از این مالکیت توپ استفاده کند. دقیقه 45 بشار رسن از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه سپاهان عبور کرد تا موقعیت بسیار خوب برای پرسپولیس از دست برود. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا سپاهان تحت فشار قرار گیرد. دقیقه 51 روی پاس بازیکن سپاهان، توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به مهرداد محمدی رسید که با شوت این بازیکن توپ با اختلاف از بالای دروازه عبور کرد. رفته رفته بازی متعادل شد و خبری از موقعیت خطرناک نبود تا همچنان بازی بدون گل ادامه یابد. دقیقه 60 پرتاب اوت بلند پورقاز با تاثیر کی روش پس از برخورد با بازیکن پرسپولیس به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 66 کرنر ارسالی پرسپولیس در مقابل دروازه سپاهان به کامیابی نیا رسید که با ضربه سر بی دقت این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. در اواسط نیمه دوم بازی کمی دچار حاشیه شد تا از جذابیت بازی کاسته شود. بازی در نیمه دوم مانند نیمه اول جذاب پرموقعیت نبود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 87 سپاهان پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت سعید آقایی پس از برخورد به دیوار دفاعی پرسپولیس به کرنر رفت.

ترکیب دو تیم:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی ترابی، علی علیپور

سپاهان: پیام نیازمند، حسن جعفری،  سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی ، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، کی روش استنلی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwjdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست ۲۱ نفره پرسپولیس برای بازی با سپاهان