//
کدخبر: ۱۸۳۴۲۲ //

چرا مسئولان استقلال از اخراج شفر می ترسند؟

ناکامی‌های پی در‌پی وینفرید شفر با استقلال و آن همه هزینه‌های سنگینی که بر روی دست آبی‌ها گذاشت، صبر بسیاری از هواداران را به پایان رساند تا رسماً آنها خواهان برکناری این مربی بزرگ شوند و باشگاه آبی‌ها در حاشیه‌ای تازه قرار بگیرد.

چرا مسئولان استقلال از اخراج شفر می ترسند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اکنون از فرهاد مجیدی به عنوان جانشین شفر  یاد  می‌شود که برای رقم خوردن این مسئله، مجیدی خواهان ثبت قرارداد دائم است و تن به حضور موقت بر روی نیمکت آبی‌ها نمی‌دهد؛ اما در این سوی ماجرا اخراج وینفرید شفر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چرا که در صورت اخراج این مربی آلمانی استقلالی‌ها باید مبلغ سنگین و نجومی را به او به عنوان غرامت پرداخت کنند.

دقیقاً درگیر مشکلاتی است که پرسپولیسی‌ها سال‌ها پیش در ماجرای مانوئل ژوزه پرتغالی با آن درگیر بودند و ضرر بزرگی کردند؛ انتقادهای تند و عدم نتیجه‌گیری و کسب نکردن جام دیگر هیچ جای فرصتی را برای این مربی آلمانی باقی نگذاشته عملاً فصل برای استقلال به پایان رسیده است، مگر آنکه آنها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر با معجزه‌ای بزرگ روبرو شوند که این اتفاق بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.

سوال بزرگ ماجرا این است که چرا فتحی و هیئت مدیره استقلال در واکنش به عملکرد شفر اینگونه محتاط ظاهر می‌شوند و برخلاف عادت مدیریت ایرانی، او را سریعاً برکنار نمی‌کنند؟! پاسخ بسیار روشن و واضح است! چرا که اگر استقلال این مربی مدعی را اخراج کند، باید مبلغ 17 میلیارد تومان ناقابل را به این مربی پرحاشیه پرداخت کنند که همین مسئله مانعی بزرگ برای واکنش آبی‌ها به حال روز این هفته‌های تیمشان شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان