//
کدخبر: ۱۸۳۶۸۷ //

گزارش تمرین استقلال/ مجیدی منشا را اخراج کرد؛ بازگشت محسن کریمی به تمرینات

سرمربی جدید تیم استقلال به خاطر اتفاقات قبل از بازی با پدیده به مهاجم این تیم اجازه تمرین نداد.

گزارش تمرین استقلال/ مجیدی منشا را اخراج کرد؛ بازگشت محسن کریمی به تمرینات
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 13:30 امروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر در شرایطی برگزار شد که پیش از شروع تمرین جلسه معارفه فرهاد مجیدی توسط مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

*فرهاد مجیدی به همراه فرزاد برادر خود در محل تمرین حضور پیدا کرد که این موضوع شایعه‌هایی را بابت حضور فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست جدید این تیم ایجاد کرد.

* پیش از شروع تمرین امروز مجیدی با بازیکنان استقلال صحبت کرد و البته از گادوین منشا خواست محل تمرین را ترک کند. سرمربی جدید تیم استقلال به دلیل حرکت منشا در مشهد اجازه تمرین به این بازیکن را نداد. وی هم بعد از این اتفاق محل تمرین را ترک کرد. مهاجم نیم فصل دوم استقلال قبل از بازی با پدیده وقتی متوجه شد در لیست 11 بازیکن اصلی نیست به شفر اعلام کرد که در لیست 18 نفره حاضر نخواهد شد و بهتر است مربیان نام او را خط بزنند که شفر هم این کار را انجام داد. مجیدی هم امروز به همین دلیل به وی اجازه تمرین نداد. قرار است این بازیکن در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد.

*محسن کریمی که چند روز که بعد از دیدار با الهلال عربستان در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا کرده است امروز هم در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* گزارشگر شبکه خبر در محل تمرین امروز تیم استقلال حاضر شد و بعد از گفت و گو با مدیر عامل استقلال محل تمرین این تیم را ترک کرد.

*رضا کریمی بازیکن جوان تیم استقلال امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*در حاشیه تمرین امروز فتحی برای دقایقی با مجیدی صحبت کرد. مدیرعامل استقلال تا پایان تمرین در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر حضور داشت.

*یکی از مشوقین تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز وقتی متوجه فیلم گرفتن خبرنگاران از حضور شفر در تمرین امروز شد برخورد بدی با یکی از نمایندگان رسانه ها داشت.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان