تاریخ انتشار: 1398/02/12 16:16
کد خبر: 101464

مخالفت باشگاه سپیدرود با تغییر زمان دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان

باشگاه سپیدرود رشت مخالفت قاطعانه خود با تغییر زمان دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر را به مسئولین سازمان لیگ، اعلام کرد.
مخالفت باشگاه سپیدرود با تغییر زمان دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان

علیرضا هوشیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار حساس سپیدرود مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: کمیته مسابقات لیگ برتر درحالی‌که 24 ساعت به آغاز دیدارمان مقابل نفت باقی‌مانده است، خواهان تغییر ساعت دیدار شده است.

وی با بیان اینکه باشگاه سپیدرود رشت، مخالفت خود را با هرگونه تغییری در ساعت برگزاری دیدار اعلام کرده است، افزود: در طول هفته، تمریناتمان را بر اساس ساعت بازی که رأس ساعت 19:15 است، انجام داده‌ایم و زیر بار تغییر ساعت مسابقه نخواهیم رفت، بازی در ساعت 17:30 زیر گرمای شدید، به بازیکنان آسیب وارد آورده و باشگاه سپیدرود رشت این موضوع را قبول نمی‌کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اردوی آمادگی سرخ پوشان شهر باران در اهواز، تصریح کرد: تمرینات خوبی در اهواز برگزار کرده‌ایم و تیممان با آمادگی کامل به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.

هوشیاری با بیان اینکه هرگونه تغیر ساعت بازی باید با رضایت دو باشگاه انجام بگیرد، گفت: باشگاه سپیدرود رشت، مخالفت خود را با تغییر ساعت برگزاری دیدار دو تیم اعلام کرده است و تنها در همین ساعت است که به میدان می‌رویم، مشکلات نور ورزشگاه شهید محمودی، توجیه مناسبی برای تغییر ساعت بازی نیست، چه‌بسا اگر قرار بر تغییر ساعت به دلیل مشکل نور بوده است، این موضوع چند روز زودتر باید به اطلاع باشگاه سپیدرود رسانده می‌شد.

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان به قضاوت بیژن حیدری به مصاف یکدیگر می‌روند.

کمیته مسابقات سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای، ساعت دیدار دو تیم را به دلیل نقص در سیستم روشنایی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان از ساعت 19:15 به ساعت 17:30 تغییر داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwdbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سفر پر پیچ و خم سپیدرود برای بازی با نفت مسجدسلیمان!