تاریخ انتشار: 1398/02/13 10:03
کد خبر: 101430

پیش بازی نساجی - صنعت نفت؛ به دنبال بهترین رتبه ممکن!

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نساجی قائم شهر مقابل صنعت نفت آبادان صف‌آرایی خواهد کرد. نساجی بعد از شکست در هفته اول هیچ شکست خانگی را در لیگ برتر تجربه نکرده است.
پیش بازی نساجی - صنعت نفت؛ به دنبال بهترین رتبه ممکن!

شاگردان مجید جلالی 5 هفته متوالی است که باختی را در لیگ برتر تجربه نمی‌کنند و به دنبال حضور در بهترین رتبه ممکن در جدول با توجه به شرایط خود هستند. آن‌ها در حال حاضر شانس حضور در رتبه ششم جدول را در پایان فصل دارند و برای قائم شهری‌های تازه به لیگ برتر رسیده این رتبه نیز می‌تواند رویایی باشد. به جز باخت هفته اول مقابل ذوب آهن، نساجی باختی را در خانه تجربه نکرده است و به نظر می‌رسد روز سختی را برای نفتی‌های آبادان رقم بزنند.

صنعت نفت آبادان شرایطی مشابه نساجی را دارد و حتی به لحاظ امتیاز و تفاضل گل نیز با نساجی برابری می‌کند. اگر سرجیو مایل به ماندن در صنعت نفت است باید بهترین رتبه ممکن را برای نماینده خوزستان به ارمغان بیاورد چرا که یکی از نماینده‌های این استان سقوط کرده و دیگری نیز در شرف سقوط است. حضور رضا جبیره و طالب ریکانی نقطه امیدی برای شاگردان سرجیو است و باید دید آن‌ها می‌توانند در وطنی حرفی برای گفتن داشته باشند یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnpe5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرد