تاریخ انتشار: 1398/02/13 11:52
کد خبر: 101417

دست‌نشان: برای تغییر زمان مسابقه، تابع نظر باشگاه هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به اینکه سازمان لیگ خواهان تغییر زمان دیدارمان مقابل نفت مسجدسلیمان شده است، گفت: تغییر زمان دیدار یک تیم، 24 ساعت مانده به آغاز دیدار، کاری غیراصولی بوده و به این موضوع، معترض هستیم.
دست‌نشان: برای تغییر زمان مسابقه، تابع نظر باشگاه هستیم

نادر دست‌نشان با اشاره به اینکه سازمان لیگ، خواهان تغییر زمان دیدارمان مقابل نفت مسجدسلیمان شده است، اظهار کرد: تغییر زمان دیدار یک تیم، 24 ساعت مانده به آغاز دیدار، کاری غیراصولی بوده و به این موضوع، معترض هستیم.

وی با بیان اینکه تغییر زمان دیدارمان باعث تغییر برنامه‌ریزی‌هایمان می‌شود، تصریح کرد: گویا تیم میزبان پیش از تیم میهمان از تغییر ساعت مسابقه باخبر بوده است و این باعث شرایطی نابرابر می‌شود، تیم میهمان تمرینات خود را بر اساس ساعت 17:30 طراحی و چند جلسه تمرین کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه تابع نظر باشگاه است، افزود: بازی در گرمای شدید مسجدسلیمان در ساعت 17:30 به صلاح نبوده و ازنظر پزشکی به بازیکنان آسیب وارد می‌کند، باشگاه سپیدرود هر تصمیمی بگیرد به آن پایبند بوده و اگر باشگاه بخواهد در زمان از پیش تعیین‌شده و یا زمان جدید اعلام‌شده بازی کنیم، به آن تمکین می‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwqaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت طلایی برای سپیدرود؛ حکم سقوط یا بقا در دستان دست‌نشان