//
کدخبر: ۱۸۴۶۹۵ //

مربی نفت مسجدسلیمان: بازیکنان ما بعد از بیهوش شدن فیروز کریمی بهم ریختند

حشمت شیخ‌رباط، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل سپیدرود رشت ابراز رضایت کرد و گفت اگر کریمی بیهوش نمی‌شد، به برتری دست پیدا می‌کردند.

مربی نفت مسجدسلیمان: بازیکنان ما بعد از بیهوش شدن فیروز کریمی بهم ریختند
به گزارش فرتاک نیوز،

حشمت شیخ‌رباط، مربی تیم فوتبال مسجدسلیمان که به جای فیروز کریمی  در نشست خبری پس از دیدار خانگی این تیم مقابل سپیدرود شرکت کرده بود، اظهار داشت: یک بازی خوب را پشت سر گذاشتیم. کمی پس از اتفاقی که برای آقا فیروز افتاد، به‌هم ریختیم. روی ضدحمله یک گل خوردیم، اما تلاش کردیم و به پنالتی رسیدیم که از دست دادیم. در دقیقه 100 هم گل تساوی را به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: اطلاعی از آخرین وضعیت فیروز کریمی پس از انتقالش به بیمارستان ندارم. گفتم به نشست بیایم و سپس به بیمارستان بروم. تا قبل از گل خوب بازی کردیم، اما بعد از گل حریف بازیکنان ما احساسی شدند، در واقع آنها پس از دیدن اتفاقی که برای کریمی افتاده و کنار زمین بیهوش شده، چنین وضعی پیدا کردند و بهم ریختند. می خواستم با کریمی به بیمارستان بروم، اما گفت که در کنار تیم بمانم. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، برنده می‌شدیم.

مربی نفت مسجدسلیمان گفت: در طول هفته روی تاکتیک‌های مختلف کار کردیم و برنامه‌های مختلفی برای رساندن توپ به نوک خط حمله داشتیم که متاسفانه اجرایی نشد.

وی عنوان کرد: همان موقع که به تیم آمدیم، گفتم که این تیم نیاز به یک گلزن و یک چهارچوب شناس دارد. ما هم امروز و هم در دیدار با نفت آبادان توپ‌های زیادی مقابل دروازه حریفان بردیم، اما تبدیل به گل نشدند. واقعاً در این فرصت کم چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟ هفته‌ای سه جلسه تمرین داریم که فرصت زیادی نیست. مهاجمان در تمرینات زیاد گل می‌زنند، اما به بازی که می‌رسند، توپ‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنند.

شیخ رباط گفت: روی مسائل مختلف کار کرده‌ایم، اما شناخت زیادی از بازیکنان نداریم. درست است که فیلم بازی‌های آنها را دیده‌ایم، اما آنها باید در تمرینات خودشان را نشان بدهند.

وی در پایان درباره پنالتی از دست رفته تیمش گفت: نصاری در بازی با نفت آبادان پنالتی‌اش را به زیبایی گل کرده بود، اما امروز نشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان