//
کدخبر: ۱۸۵۰۸۸ //

مربی ماشین سازی: ما همشهری تراکتور هستیم و تعصبش را هم داریم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از اتفاقات مربوط به دیدار با سپاهان، نسبت به صحبت های حاشیه ای که درباره این تیم تبریزی مطرح می شود، انتقاد کرد.

مربی ماشین سازی: ما همشهری تراکتور هستیم و تعصبش را هم داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از دیدار ماشین سازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل سپاهان، حاشیه هایی پیرامون این تیم ایجاد شد، از جمله حواشی درباره مصاحبه مهاجم جوان سبزپوشان. صحبت های بعد از بازی فرید بهزادی کریمی باعث شد تا حواشی بسیاری متوجه این بازیکن و باشگاه ماشین سازی شود. برای بررسی بیشتر موضوع سراغ یوسف بخشی زاده، مربی تیم ماشین سازی رفتیم تا با او در این مورد صحبت کنیم:

درد خودمان بس است، با ما کاری نداشته باشید!

در این شرایط سخت به حد کافی مشکل و اعصاب خردی داریم. خطاب به همه کسانی که دوست دارند برای ماشین سازی حاشیه درست کنند می گویم که درد خودمان بس است، با ما کاری نداشته باشید! نتایج اخیرمان به گونه ای بوده که از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار نداریم. تیم ما این فصل، به حد کافی مشکل داشت و فکر نمی کنم فرصتی برای پرداختن به مواردی خارج از حوزه تیم خودمان داشتیم که حالا آقایان چنین موارد مضحکی را مطرح می کنند.

بازیکن ما منظور خاصی نداشت

فرید پسر بسیار خوبی است و سال هاست که در سطح اول فوتبال ایران او را می بینیم. او پس از بازی با سپاهان صحبت هایی انجام داد که یکسری از دوستان برداشت های دیگری از این صحبت ها کرده اند. من به شخصه معتقدم که بازیکن ما منظور خاصی نداشت. با توجه به اینکه بازی در اصفهان برگزار شده بود و خبرنگاری که آن سوال را از فرید پرسید، خبرنگار شهر اصفهان بود، او پاسخ خود را به گونه ای داد که مربوط به تیم سپاهان و اصفهان باشد. وگرنه هیچ منظوری خاصی در این صحبت ها نهفته نبود که بعضی ها ذره بین به دست گرفته اند و در حال کالبد شکافی هستند.

کاش به همه مسائل با این دقت پرداخته می شد

مشکلات بسیاری در این مملکت وجود دارد. در همین فوتبال کلی موضوع مهم است که نیاز به بررسی در آن بیداد می کند. کاش به همه مسائل با این دقت پرداخته می شد. آن گاه دیگر فوتبال ما برای خودش یک پا لالیگا بود! اگر بخواهیم روی تک تک صحبت های بازیکنان متمرکز شده و در پی کشیدن مو از ماست باشیم باید فوتبال را ول کنیم و کاراگاه شویم. در هفته های اخیر اتفاقات بسیار تلخی در فوتبال ایران شاهد بودیم، ای کاش دوستان تمرکز خود را روی بررسی این اتفاقات گذاشته و در پی شناسایی و برخورد با خاطیان آن باشند.

همشهری تراکتور هستیم، مگر این جرم است؟!

بعضی از دوستان به گونه ای به ماشین سازی نگاه می کنند که گویا با یک مجرم روبرو هستند. ما همشهری تراکتور هستیم و تعصب اش را هم داریم، مگر این جرم است؟! ما یک تیم لیگ برتری هستیم و سیاست های ویژه خودمان را داریم. به عنوان یک تیم میانه جدولی نهایت تلاش مان از ابتدای فصل این بود که یک جایگاه در خور شان فوتبال آذربایجان به دست بیاوریم. تا به همین امروز نیز برای این هدف تلاش کرده ایم و در دو بازی آخر فصل نیز همین کار را خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان