تاریخ انتشار: 1398/02/18 17:49
کد خبر: 100845

برای بقای سپیدرود از هیچ کاری کوتاهی نخواهیم کرد

مهاجم گلزن این روزهای سپیدرود ابراز امیدواری می‌کند با کسب نتیجه طی دو هفته باقیمانده در نهایت موفق به بقا در لیگ برتر شوند.
برای بقای سپیدرود از هیچ کاری کوتاهی نخواهیم کرد

مهرداد بایرامی بار دیگر به نقش اصلی خود بازگشته و توانسته با نمایشی موفق در ترکیب سپیدرود به گلزن شماره یک سرخپوشان تبدیل شود. او که در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان موفق به ثبت گل تیمش شده بود، نسبت به اتفاقات آن بازی ابراز نارضایتی می‌کند و امیدوار است آن مسائل سرنوشت تیمش را تحت تاثیر قرار ندهد.

وی درباره از دست دادن شانس پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی مهمی بود و سه‌امتیاز آن برای هر دو تیم مهم‌تر از هرچیز! تمام توان مان را در این بازی گذاشته بودیم که سه‌امتیاز را به دست بیاوریم اما در آخرین دقایق این خواسته ما محقق نشد و کار با تساوی به پایان رسید. با این حال ما نفس به نفس نفت مسجدسلیمان هستیم و در دو بازی آخر بدون توجه به شرایط حریف باید کار را پیش ببریم تا با کوچکترین اشتباه آن‌ها از حریف پیش بیفتیم. در دو بازی آینده مقابل نساجی قائمشهر و استقلال محکوم به شکست آن‌ها هستیم و برای بقای سپیدرود از هیچ کاری کوتاهی نخواهیم کرد.

وی درباره اتفاقات بازی با حریف در مسجدسلیمان گفت: دقیقا آن سنگ و زمانی که داور گرفت سرنوشت بازی را تغییر داد و در حالی که بازی در لحظات آخرش بود این اتفاق بود. به نظرم این همه وقت اضافه نباید گرفته می‌شد در حالی که با این کار ‌شانس به حریف داده شد و از باخت برای خودشان تساوی ساختند. به نظرم این اتفاق اوج بدشانسی سپیدرود در این مسابقه بود. البته ‌اتفاقی که برای آقافیروز افتاد اصلا قشنگ و زیبنده نبود و خدا را شکر برای ایشان اتفاقی نیفتاد اما این موضوع باعث شد یک اجحاف در حق ما رخ دهد و کارمان را برای ادامه کار سخت‌تر کند.

وی درباره جدال با نساجی و استقلال برای دستیابی به بقا گفت: همان طور که گفتم ما در این دو بازی کاری به شرایط دیگر تیم‌ها نداریم و تمام هدف مان روی موفقیت سپیدرود است. همان طور که دیدید ما مقابل تراکتورسازی هم نشان دادیم تیم روزهای سخت هستیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌داریم. قطعا جلوی بقیه رقبای باقی مانده هم تمام توان مان را به کار خواهیم بست تا بتوانیم نتایج لازم را به دست بیاوریم.

بایرامی درباره سختی کارشان برای بقا نیز گفت: قبول دارم کارمان سخت شده‌اما از اما و اگرها شک نکنید برای خودمان فرصت می‌سازیم. بدشانس بودیم که زودتر از این نتوانستیم کار بقای سپیدرود را یکسره کنیم اما همانطور که ما بازی‌های سختی داریم در مقابل نفت مسجدسلیمان هم کار آسانی مقابل پیکان و ذوب‌آهن ندارد. به همین خاطر است که ما فرصت داریم و تا آخرین لحظه باید کارمان را پیش ببریم. سه‌امتیاز بازی با نساجی خیلی مهم است که اگر این مسابقه را غیر از برد به دست بیاوریم کارمان سخت می‌شود. به همین واسطه تمام تمرکزمان روی بازی با نساجی و سه‌امتیاز این بازی است که باید حتما آن را به دست بیاوریم.

مهاجم گلزن سپیدرود درباره عملکرد موفق خودش در این فصل گفت: خدا را شکر که‌ توانستم شرایط خوبی را در سپیدرود دنبال کنم و برای تیم مثمرثمر باشم. تمام هدفم این بوده که بتوانم یک بازگشت خوب داشته باشم و امیدوارم در ادامه طی این دو هفته هم با گلزنی و موقعیت سازی برای تیم به بقای سپیدرود کمک کنم و روند خوبم با این اتفاق تکمیل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxxqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش ستاره ای جدید در آسمان شهر باران؛ بایرامی مرد اول دیدار با تراکتورسازی