//
کدخبر: ۱۸۶۲۷۵ //

مربی سپاهان: برای قهرمان شدن ناامید نیستیم

جلال امیدیان، مربی تیم فوتبال سپاهان از بازی مقابل پدیده شهر خودرو به عنوان سخت‌ترین بازی زردپوشان اصفهانی در فصل جاری یاد کرد.

مربی سپاهان: برای قهرمان شدن ناامید نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال امیدیان در مورد وضعیت سپاهان در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر و شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی اظهار داشت: ما برای قهرمان شدن ناامید نیستیم. حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان هم انگیزه لازم را برای قهرمان شدن به بازیکنان داده است.

 مربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه افزود: مهم این است که بتوانیم در دو بازی پایانی نتیجه بگیریم و از طرفی منتظر باشیم تا رقیبان امتیاز از دست بدهند. ما البته در این فصل به دلایل مختلف امتیازهای حساسی را از دست دادیم و سرمربی تیم هم بارها به ما گفت که بعدها بابت از دست دادن این امتیازها حسرت می‌خوریم. با این حال تیم‌مان در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوار به قهرمانی هستیم.

وی با اشاره به بازی فردای تیمش برابر پدیده شهر خودرو عنوان کرد: من با یحیی گل‌محمدی کار کرده‌ام و معتقدم که پدیده با این مربی یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است. پدیده خوب فوتبال بازی و به خوبی هم حریفان را پرس می‌کند. این سخت‌ترین بازی ما در فصل جاری است، ولی هدفی جز برد در مشهد نداریم. سپاهان به هیچ تیمی به راحتی باج نمی‌دهد و تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

امیدیان درباره انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور این مسابقه و اینکه آیا سپاهانی‌ها و قلعه‌نویی بابت اتفاقات بازی با پرسپولیس، نگران نیستند، تأکید کرد: قلعه‌نویی بابت قضاوت فغانی نگران نیست. اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس افتاد، به ضرر ما شد و می‌توانستیم در حال حاضر دو امتیاز بیشتر داشته باشیم، ولی آن اتفاقات تأثیری در این بازی نخواهد داشت. فغانی هم جزو داوران خوب دنیاست و امیدوارم قضاوت خوبی در این بازی داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان