تاریخ انتشار: 1398/02/20 23:12
کد خبر: 100625

پهلوان روزهای خوبی را سپری نمی کند!

احسان پهلوان در حال اتمام یکی از مایوس کننده ترین فصول دوران حرفه ای خود است.

احسان پهلوان در نیم فصل اول لیگ هفدهم بود که برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی از ذوب آهن جدا شد و به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

مرور عملکرد چند فصل اخیر این بازیکن ریزنقش و تکنیکی نشان می دهد پهلوان فصل بسیار سختی را در تبریز سپری کرده.

احسان در لیگ پانزدهم 2247 دقیقه برای سبزپوشان بازی کرد و 4 گل زد؛ این بازیکن 25 ساله که بسیاری او را یکی از مهم ترین استعدادهای فوتبال ایران می دانند و یکی از کلیدی ترین بازیکنان ذوب آهن به شمار می رفت، فصل بعد (لیگ شانزدهم) حتی آمارش فراتر رفت و 2634 دقیقه برای تیمش بازی کرد و سه بار هم گلزنی کرد.

وضعیت برای پهلوان طی نیم فصل اول حضور در تراکتورسازی هر چند شرایط این تیم خوب نبود، حداقل مایوس کننده پیش نرفت و او 11 حضور فیکس داشت و 868 دقیقه برای تیمش بازی کرد؛ آماری که قابل مقایسه با تمام هفته های این فصل نیست و او فقط 498 دقیقه برای تیمش تحت هدایت سه مربی یعنی توشاک، تقوی و لیکنز بازی کرده است.

با تمام این اوصاف اما خدمت سربازی برای پهلوان هم مانند تمام بازیکن های دیگری که در این تیم برای سپری کردن سربازی رفتند و اوضاع خوبی نداشتند مثل مهدی شریفی، سینا عشوری، امید عالیشاه، نوراللهی، حمودی و .. رو به پایان است و او می تواند سال آینده به ذوب آهن بازگردد یا سرنوشتش را در تراکتورسازی یا تیمی دیگر به امید ساختن روزهای بهتر دنبال کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368wa7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن استعفا داد