تاریخ انتشار: 1398/02/21 09:45
کد خبر: 100598

پیش بازی استقلال خوزستان - سایپا؛ آخرین روزهای آبی پوشان جنوبی در لیگ برتر

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال خوزستان و سایپا از چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
پیش بازی استقلال خوزستان - سایپا؛ آخرین روزهای آبی پوشان جنوبی در لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکیت مقابل استقلال  سقوطش به دسته پایین تر فوتبال ایران مسجل شد. شاگردان محمد علوی در دیدار هفته بیست و هشتم خود مقابل استقلال نمایش خوبی داشتند و شاید اگر کمی با تجربه تر بودند می توانستند 10 دقیقه پایانی را مدیریت کنند و با یک تساوی 2-2 از زمین خارج شوند.

علوی که از زمان آمدنش به استقلال خوزستان نشان داده است که مسائل اخلاقی برایش بسیار مهم است، وحید خشتان را به علت مسائل انضباطی در اختیار باشگاه قرارداد و 25 درصد از مبلغ قرارداد این بازیکن توسط باشگاه کسر شد.

تیم فوتبال سایپا هم که پس از اخراج علی دایی و روی کار آمدن ابراهیم صادقی، حاشیه های فراوانی را تجربه کرد در نخستین حضور صادقی روی نیمکت سایپا شکست 1-0 خانگی را مقابل پدیده مدعی تجربه کرد.

شاگردان ابراهیم صادقی به خوبی می دانند که با پیروزی در مقابل استقلال خوزستان، شانس خوبی برای دست یابی به رتبه ششم دارند. مدیران سایپا هم با انتخاب صادقی به عنوان سرمربی، به نویی انتخابی برای آینده داشته اند و نتایج این فصل برای مدیران این تیم، به نظر مهم نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279gmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سایپا 1 - استقلال خوزستان 1؛ دایی چند هفته در حسرت برد
اختصاصی فرتاک ورزشی|