تاریخ انتشار: 1398/02/21 23:32
کد خبر: 100488

اس.خوزستان مغلوب سایپا شد

سایپا با پیروزی خارج از خانه به رده هفتم جدول رسید و بالاتر از فولاد قرار گرفت.
اس.خوزستان مغلوب سایپا شد

هر سه گل این بازی در نیمه اول به ثمررسید.حسین زاده و جعفری برای سایپا و کیانی که زیباترین گل هفته را برای میزبان به ثمررساند.

 

هفته بیست و نهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز

شنبه 21 اردیبهشت ماه 98 – ساعت 21:30

استقلال خوزستان 1 – سایپا تهران 2

گل‌ها: مصطفی کیانی (45) برای استقلال – امیرحسین حسین‌زاده (18)، رضا جعفری (39) برای سایپا

داور: کمیل غلامی

کمک داوران: حسین مرادی و مهدی سیفی

تماشاگر: صد نفر

 

استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی، محمدرضا شیرزادی، مصطفی کیانی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، میثم کریمی، فرید امیری، رضا نعامی، و امیرحسین باقرپور

سرمربی: سیدمحمد علوی

 

سایپا تهران:

حامد فلاح‌زاده، روزبه شاه‌ علی‌‌دوست، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، رضا اسدی، رضا جعفری، طاها شریعتی، سید ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی و امیرحسین حسین‌زاده

سرمربی: ابراهیم صادقی

 

خلاصه بازی:

استقلال خوزستان که از هفته گذشته رسماً به لیگ دسته اول سقوط کرد، با اندیشه کسب پیروزی در آخرین بازی خانگی برابر سایپا تهران به میدان رفت. سایپایی‌ها نیز که روزهای پرالتهاب منجر به برکناری علی دایی را پشت سر گذاشته بودند، در صورت مغلوب کردن میزبان اهوازی می‌توانستند حضورشان در نیمه بالای جدول را تثبیت کنند.

بازیکنان استقلال و سایپا در نیمه اول بازی تهاجمی را در دستور کار داشتند و دروازه‌های دوتیم در طول 45 دقیقه نخست چند بار تهدید شد و 3 بار هم تور دروازه‌ها به لرزه در آمد که سهم تیم میهمان یک گل بیشتر بود تا سایپا نیمه اول را با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شود.

در نیمه دوم، تیم سایپا به حفظ نتیجه پرداخت و بازیکنان استقلال خوزستان با طراحی حملاتی به دنبال عبور از دفاع فشرده نارنجی پوشان و رسیدن به گل تساوی بودند اما تلاش شاگردان علوی در این نیمه ثمری نداشت و این بازی با برتری 2 بر یک سایپا به پایان رسید.

 

شرح گل‌ها:

0-1 (سایپا): امیرحسین حسین‌زاده مهاجم جوان سایپا تهران در دقیقه 18 با نفوذ به درون محوطه جریمه میزبان قفل دروازه استقلال خوزستان را گشود تا ت

نارنجی پوشان سایپا را پیش بیندازد.

0-2 (سایپا): توپ در فضای خالی منطقه چپ خط دفاعی استقلال خوزستان به رضا جعفری رسید و این بازیکن جوان سایپا که از سوی مدافعان میزبان یارگیری نشده بود با ضربه‌ای زمینی از بین پاهای گروسیان گل دوم را برای سایپا زد.

1-2 (استقلال خوزستان): ایوب کلانتری توپ را به محوطه جریمه سایپا ارسال کرد و مصطفی کیانی مدافع پیش تاخته استقلال خوزستان با ضربه‌ای آکروباتیک یک گل زیبا و تماشایی را به ثمر رساند.

 

در حاشیه:

* این بازی ابتدا قرار بود در ورزشگاه فولاد خوزستان برگزار شود، اما این موضوع مورد موافقت باشگاه فولاد قرار نگرفت و در نهایت مقرر شد که بازی در استادیوم غدیر به انجام برسد.

* عبدالله ناصری بازیکن خوزستانی تیم سایپا تهران به خاطر محرومیت امکان همراهی تیمش را نداشت.

* وحید حمدی نژاد مدافع چپ استقلال خوزستان نیز به دلیل محرومیت حضور در این بازی را از دست داد.

* قطعی شدن سقوط استقلال خوزستان و همزمان بودن مسابقات هفته بیست و نهم باعث شد تا استقبال اندکی از این مسابقه صورت بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwyer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی استقلال خوزستان - سایپا؛ آخرین روزهای آبی پوشان جنوبی در لیگ برتر