تاریخ انتشار: 1398/02/22 01:18
کد خبر: 100469

یوسفی: پنالتی پرسپولیس مشکوک بود/ داوری کمی به سمت آنها بود

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: مقابل پرسپولیس فوق‌العاده دفاع کردیم و مزد زحمت‌مان را گرفتیم و یک امتیاز به دست آوردیم.
 یوسفی: پنالتی پرسپولیس مشکوک بود/ داوری کمی به سمت آنها بود

محسن یوسفی پس از تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس فوق‌العاده بازی کرد. بچه‌های ما هم واقعا تلاش‌شان کردند. شاید برای ما یک امتیاز مهم نبود ولی دوست داشتیم آخر فصل مردم از فوتبال لذت ببرند. به نظر من ما فوق‌العاده دفاع کردیم و مزد زحمت‌مان را گرفتیم و یک امتیاز به دست آوردیم.

وی درباره داوری گفت: پنالتی پرسپولیس مشکوک بود. پرسپولیس در خانه بازی می‌کرد و حمایت هوادارانش را داشت و داوری کمی به سمت آنها بود. مهمترین صحنه بازی پنالتی بود و باید ببینیم چه می‌شود.

یوسفی درباره این موضوع که گفته می‌شود زنوزی قول پاداش داده است، عنوان کرد: من نمی‌دانم و قولی از طرف او نشنیدم.  آقای زنوزی زحمت می‌کشد و فعلا تراکتورسازی باید بازی‌هایش را ببرد و آنها مهمتر هستند. مقابل استقلال هم باختیم و بعد از آن بازی هم که خوب بازی کردیم پاداش گرفتیم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره غیبت خالقی‌فر مقابل پرسپولیس تصریح کرد: رضا کاپیتان تیم هست ولی فکر می‌کنم یک مقدار مصدومیت داشت، درباره غیبتش اطلاع دقیقی ندارم و از خودش باید بپرسید. هر بازیکنی دوست دارد در بازی‌ها بهترین کیفیتش را نشان دهد، مخصوصا خالقی‌فر که حلال و حرام برایش اهمیت دارد ولی به نظر من بحث فنی مطرح بود که سرمربی تصمیم گرفت امروز بازی نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xx9ml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش زنده؛ استقلال 0- ماشین‌سازی 0
شاگردان شفر به دنبال برد برابر تبریزی‌های سرسخت؛