تاریخ انتشار: 1398/02/22 17:04
کد خبر: 100383

عکس | دو دوران متفاوت برای کاپیتان تراکتور

مسعود شجاعی شاید فکرش را هم نمی‌کرد که بردهای پیاپی تیم‌اش تبدیل به باخت‌های متوالی شود.

تراکتورسازی در این فصل روزهای بالا و پائین زیادی داشت ولی ۵ هفته اخیر برای این تیم خیلی سنگین و گران تمام شده است؛ مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتورسازی در روزهای خوش سرخ پوشان که با بردهای پیاپی سپری می‌شد، مورد انتقاد برخی هواداران قرار می‌گرفت که چرا تعویض نمی‌شود.

اما در چنین شرایطی شجاعی خم به ابرو نیاورد و از خود دفاع نکرد تا به نوعی حق کاپیتانی را ادا کرده و تیم را سرپا نگه دارد ولی ورق بازی برگشت و همه چیز از دیدار تراکتور و سپیدرود عوض شد؛ باخت‌های پیاپی و ۵ دیداری که تنها ۲ امتیاز برای تراکتور داشت، این تیم را از مدعی اول قهرمانی بودن به تیمی که امید کمی برای کسب سهمیه آسیایی دارد، بدل کرد.

شجاعی با تجربه بالای خود روزهایی را در تراکتور دید که شاید در عمر فوتبالی خود تجربه نکرده بود و چهره درهم و شکسته کاپیتان مسعود بعد از بازی‌ها نشان می‌دهد که چه روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.

در روزهایی که تراکتورسازی نتیجه می‌گرفت و شجاعی از سوی عده‌ای مورد انتقاد بود، سکوت کرد و اکنون که تراکتور نتیجه نمی‌گیرد و همه از نحوه بازی تیم و لیکنز انتقاد می‌کنند، کسی کاری به کار مسعود ندارد، اما او هر روز شکسته‌تر از هر روز است و سکوت‌اش همچنان ادامه دارد که نشان از تجربه بالای او در حفظ آرامش تیم است ولی قطعا این سکوت پایانی زودهنگام خواهد داشت.

مسعود شجاعی به‌عنوان کاپیتان تیم در شرایط فعلی نقش بزرگی را در آرامش و بازگشت به شرایط عادی ایفا می‌کند و قطعا این سکوت او در پایان مسابقات خواهد شکست؛ شاید شجاعی در انتظار آخرین دیدار تراکتور در این فصل است تا دل پُر خود را سر سفره زنوزی، مالک باشگاه باز کند و ناگفتنی‌ها را بگوید. 

تراکتورسازی فصل آینده قطعا غربال خواهد شد ولی حرف‌های کاپیتان به مالک، قطعا مسیر این غربال‌ها را تغییر خواهد داد و تراکتور فصل آینده را تراکتوری بی‌حاشیه‌تر از تراکتور فعلی خواهد ساخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxggv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



معاون حقوقی تراکتورسازی جواب اظهارات براتی را داد