تاریخ انتشار: 1398/02/22 21:24
کد خبر: 100360

لیست خروجی استقلال مشخص شد

بازیکنان خروجی استقلال مشخص شدند.
لیست خروجی استقلال مشخص شد

با فرا رسیدن روزهای پایانی فصل، فعالیت نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتری آغاز شده و استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست. از گوشه و کنار اسامی بازیکنان مختلفی که با استقلال وارد مذاکره شده‌اند به گوش رسیده و در این میان برخی بازیکنان در محل این باشگاه نیز رویت شده‌اند.

با این حال جذب بازیکن بزرگسال جدید از جانب آبی‌ها زمانی ممکن خواهد بود که لیست این تیم برای فصل جدید خالی شود. در حال حاضر نام 18 بازیکن بزرگسال در لیست استقلال مشاهده می‌شود که برای فصل جدید 3 بازیکن زیر 25 سال فعلی این تیم نیز به این لیست اضافه خواهند شد و این در حالی است که مرتضی اقاخان نیز به واسطه قراردادی که با استقلال دارد در اختیار این تیم خواهد بود.

حضور 22 بازیکن در لیست بزرگسال بدین معنا است که استقلال با کادر فعلی بازیکنانش برای فصل آتی 4 بازیکن بیش از سهمیه مجاز در اختیار دارد و این در حالی است که استقلال در تلاش برای جذب بازیکنان جدید است، اقدامی که با کنار گذاشتن برخی از بازیکنان فعلی ممکن خواهد بود.

به عبارت بهتر، استقلال در صورتی که مایل به جذب 6 بازیکن بزرگسال جدید باشد باید 10 بازیکن فعلی را از لیست خود کنار بگذارد. قابل پیش‌‌بینی است استقلال لیست خروجی شلوغی داشته باشد و در چنین شرایطی تعیین این لیست و مذاکره با بازیکنان تحت قراردادی که مدنظر کادر فنی این تیم برای فصل اینده نیستند اهمیت بالایی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llzok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر دردسری برای جذب بازیکن جدید ندارد