تاریخ انتشار: 1398/02/23 01:50
عادت ندارم به حیاط خانه دیگران چشم بیندازم
کد خبر: 100339

برانکو در واکنش به اظهارات مجیدی: راحت‌ترین کار حمله به پرسپولیس و بهانه‌جویی است

سرمربی پرسپولیس به اظهارات سرمربی استقلال واکنش نشان داد.
برانکو در واکنش به اظهارات مجیدی: راحت‌ترین کار حمله به پرسپولیس و بهانه‌جویی است

 با تساوی مقابل ماشین‌سازی در واقع پرسپولیس در هفتمین بازی پی در پی خود پیروز نشد تا هواداران این تیم حتی نگران از دست رفتن قهرمانی تیم‌شان شوند. اینکه چه عواملی باعث شده پرسپولیس چنین شرایطی پیدا کند، دلیل خوبی شد تا گفت‌وگویی با برانکو ایوانکوویچ داشته باشیم که در ادامه می‌خوانید:

انتظار می‌رفت پرسپولیس ماشین‌سازی را در تهران شکست داده و در کنار هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد. فکر می‌کنید استرس و فشار روی بازیکنان باعث شد این اتفاق رخ ندهد؟

در آخر لیگ به سر می‌‌بریم و طبیعی است که خستگی بدنی و ذهنی بر بازیکنان غلبه کرده باشد. در کنار این مسئله، حساسیت بازی‌ها نیز فشار و استرس خاص خودش را ایجاد می‌کند. به طور نمونه من منچسترسیتی را  را مثال می‌زنم که همین هفته گذشته مقابل تیم لسترسیتی روی یک شوت راه دور از سوی بازیکنی که اولین گلش را به ثمر می‌رساند، موفق به کسب پیروزی شدند. هر تیم با تجربه‌ای در برخی از بازی‌های خود تحت فشار از سوی حریفش قرار می‌گیرد و این یک امر طبیعی است. مسئله بعدی که می‌خواهم به آن اشاره کنم؛ پرسپولیس تنها تیمی است که 3 سال متوالی بیشترین تعداد بازی‌ها را داشته است. نمی‌خواهم باز بایرن مونیخ و بارسلونا را مثال بزنم و فقط اینجا می‌خواهم از بازیکنانم به خاطر همه تلاش‌های‌شان تشکر کنم. همین طور هواداران که همیشه بهترین حامی ما بودند.

اما تیم شما وضعیت به مراتب سخت‌تر از این را هم با موفقیت پشت سر گذاشته و به این خاطر انتظار می‌رفت بازی بهتری مقابل ماشین‌سازی ارائه دهد.

ما در بازی با ماشین‌سازی نمایش خوبی داشتیم و آمار به خوبی این را نشان می‌دهد. در مورد داوری هم حرفی ندارم چرا که او دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. شکل بازی حریف هم طوری بود که ترکیبی از بازی فوتبال و کشتی را در زمین شاهد بودیم.

 با وجود اینکه پرسپولیس در هفته‌های متوالی نتوانسته امتیازات زیادی جمع کند، تیم‌های رقیبش هم نتوانستند به صدر جدول برسند. با این حال برخی از این تیم‌ها اشتباهات داوری را مانع نرسیدن‌شان به پرسپولیس می‌دانند و به نوعی حضور تیم شما در صدر جدول را لوث می‌کنند. این موضوع ناراحت‌تان نمی‌کند؟

من چندین بار گفته‌ام که رقبا یک بازی را به ما نشان دهند که داوران یک اوت به نفع‌مان گرفته‌اند. هیچ‌وقت دنبال بهانه‌جویی نبوده‌ام اما در لیگ قهرمانان دیدید که داوران پرسپولیس را نابود کردند. در همین بازی با پاختاکور داور دقیقه 70 بازی پنالتی مسلم ما را نادیده گرفت و در آخر به آن شکل گل خوردیم و حذف شدیم. مقابل ماشین‌سازی هم دو پنالتی باید روی بودیمیر گرفته می‌شد.

* فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که چرا باید فلان مسئول بالا رتبه دولتی از پرسپولیس حمایت کند و آنها دوست دارند این تیم قهرمان شود. واکنش شما به این موضوع چیست؟

این مسائل برای من اهمیتی ندارد، چون عادت ندارم به حیاط خانه دیگران چشم بیندازم. درک‌شان می‌کنم. برای آنها همیشه راحت‌ترین کار حمله به پرسپولیس  و  بهانه‌جویی است.

 شاید رقبا در هفته‌ آخر لیگ می‌خواهند تمرکز و آرامش تیم شما را بر بزنند که نتوانید در جم مقابل پارس‌جنوبی نتیجه لازم را بگیرید؟

بله همیشه این کارها را کرده‌اند. هر روز با شایعه‌سازی علیه پرسپولیس، انتشار لیست خرید و خروج، پیش کشیدن مسائل مالی و  هر تلاشی می‌کنند تا تمرکز و آرامش پرسپولیس را بر هم بزنند اما ما هیچ توجهی به آنها نکرده و راه خودمان را می‌رویم.

 چه پیامی برای هواداران‌تان در هفته آخر لیگ دارید؟

متاسفم از این بابت که دیروز نتوانستیم با آنها جشن قهرمانی بگیریم چون واقعا آنها لیاقت‌ آن را داشتند. در جم با حمایت هواداران‌مان جشن قهرمانی خواهیم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olx5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: هیچ ایرادی از بازیکنانم نمی توانم بگیرم/ بازیکنان گفتند 3 پنالتی باید برای ما اعلام می‌شد