تاریخ انتشار: 1398/02/23 19:26
کد خبر: 100233

نقش غیرقابل انکار مرد محبوب پرسپولیسی ها در موفقیت ها/ بدون حاشیه بدون زیر آب زنی

پرسپولیس چند سالی است که با نتایج خوبی که گرفته بهترین تیم لیگ باشگاه های ایران در طی سال های گذشته بوده است.
نقش غیرقابل انکار مرد محبوب پرسپولیسی ها در موفقیت ها/ بدون حاشیه بدون زیر آب زنی

بدون تردید پرسپولیس در لیگ برتر در طی چند سال اخیر ، بهترین تیم ایران بوده و کسب نتایج درخشان در چهار دوره گذشته با دو مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی و در آستانه سومین مقام قهرمانی، بیانگر این موضوع بوده و بدون تردید حتی رقبای این باشگاه به این امر اعتقاد دارند که شاگردان برانکو در چند سال گذشته بهترین ایران بوده اند.

اما یک نکته رانباید فراموش نمود، آن هم این موضوع است که علی رغم نقش غیرقابل انکار برانکو در موفقیت های اخیر، نمی توان به سادگی از حضور کریم باقری ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس و مرد محبوب سرخ پوشان بر روی نیمکت به سادگی عبور نمود.

مهم ترین ویژگی کریم باقری صرف نظر از تعصب و عشقی که به پرسپولیس دارد، هیچ گاه در هیچ شرایطی به این فکر نبوده که برای نفر اول نیمکت سرخ پوشان مشکلی ایجاد نماید تا شاید خود او به عنوان سرمربی برگزیده شود.

شاید این موضوع برای خیلی ها پیش پا افتاده باشد و یا بگویند فاصله دانش مربیگری برانکو و باقری قابل قیاس نیست و نمی تواند زیر پای او را خالی کند، اما نیک می دانیم، نفوذ باقری در بین هواداران و بازیکنان به حدی است که بتواند مشکل ساز شود و حتی زیر آب مربی هم مانند برانکو را هم بزند ، اما او این کار را که نکرده هیچ، بلکه همیشه حامی سرمربی سرخ پوشان بوده است تا یک جو آرام بر تیم حکم فرما باشد.

جان کلام این که اگر می بینید پرسپولیسی ها در چند فصل اخیر بهترین نتایج را کسب نموده اند، بخش اعظمی از آن متوجه حضور آقا کریم بر روی نیمکت است که حواشی را به حداقل رسانده و همواره کمک حال پرفسور بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwaoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری: بچه‌ها به شرایط پرسپولیس آگاه هستند