تاریخ انتشار: 1398/02/24 14:14
کد خبر: 100134

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؛ مذاکره با دو بازیکن نامی لیگ برتر

مدیران پرسپولیس دو بازیکن لیگ را در تابستان آینده هدف گرفته‌اند.
آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؛ مذاکره با دو بازیکن نامی لیگ برتر

تقریباً تمامی هواداران پرسپولیس از قهرمانی تیمشان در هجدهمین دوره لیگ برتر راحت است و به همین خاطر استرسی بابت دیدار هفتۀ پایانی با پارس جنوبی جم ندارد.

این طور که از شواهد پیداست، مهم‌ترین دغدغه تیفوسی‌های سرخ فصل نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو است، چرا که آن‌ها این فصل نیز نتوانستند به هدف دیرینه خود یعنی قهرمانی در آسیا دست پیدا کنند و در همان مرحله گروهی حذف شدند.

از آن‌جایی که بزرگ‌ترین نقطه ضعف تیم برانکو در نیم‌فصل دوم عملکرد ضعیف مهاجمان در امر گلزنی محسوب می‌شود، سران این باشگاه مذاکرات خود را با یکی از گلزنان قهار لیگ آغاز کرده‌اند.

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پیکان نخستین هدف نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به حساب می‌آید و طبق گفته خود این بازیکن مذاکرات برای پیوستن او به جمع شاگردان بانکو خیلی وقت است که آغاز شده است.

عیسی آل‌کثیر

آقای گل سابق لیگ یک تنها بازیکنی نیست که خبر شروع مذاکراتش با پرسپولیس را می‌دهد، همین چند روز پیش بود که محمد حسین کنعانی‌زادگان پس از دیدار تیمش با سرخ‌پوشان ضمن نادیده گرفتن برخورد هواداران پرسپولیس با خودش کد‌هایی برای بازگشت به تیم سابقش را منتشر می‌کند.

سوای حضور احتمالی این دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس فصل آینده، برانکو از مدت‌ها قبل رشید مظاهری را برای حضور در پایتخت قانع کرده و با ترانسفر شدن بیرانوند این گلر باتجربه وظیفه حفاظت از قفس توری سرخ‌ها را برعهد خواهد داشت.

در این بین شایعاتی نیز درخصوص بازگشت لژیونر‌های بخت برگشته‌ای چون فرشاد احمد زاده و وحید امیری و مهدی طارمی نیز به گوش می‌رسد، بازیکنانی که برانکو چندان بی‌میل به بازگشتشان نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwdbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه برانکو به سبک بازی طارمی