تاریخ انتشار: 1398/02/25 16:37
کد خبر: 99986

جوانی ام را برای پرسپولیس گذاشتم

ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران می گوید قهرمانی در مشت پرسپولیس است و نباید مشتش را باز کند.
جوانی ام را برای پرسپولیس گذاشتم

پرسپولیس تنها یک امتیاز تا سومین قهرمانی متوالی اش در فوتبال ایران فاصله دارد. این تیم البته باید در یک بازی سخت در شهر جم به مصاف پارس جنوبی برود. حمیددرخشان کاپیتان و سرمربی تیم پرسپولیس در سال های قبل درباره این بازی گفت:« راجع به این بازی آخر باید از اصطلاحات کشتی استفاده کنم که می گویند طلا در مشت طرف است. اگر دستش را باز کند طلا می افتد و یکی دیگر برمی دارد.» او افزود:« جام دست پرسپولیس است باید آن را سفت نگه دارد. با توجه به اینکه یک مساوی هم قهرمانش می کند درواقع مشتش هم بسته است. پرسپولیس باید مشتش را تا آخر بازی بسته نگه دارد تا دل هواداران و ما را شاد کند.»

او درباره احتمال قهرمانی گفت:« پرسپولیس توان این را دارد که بازی را ببرد و قهرمان شود. انشالله که با یک برد به قهرمانی برسیم.» شماره 9 استثنایی پرسپولیس و تیم ملی درباره میزان علاقه اش به پرسپولیس گفت:« من جوانی ام را برای پرسپولیس گذاشتم و الان عشقم چند برابر شده است. عاشق پرسپولیس هستم.»

درخشان در این باره که چرا بازیکنان بزرگی مثل او کمتر به کار با جوانان علاقه نشان می دهند تا بازیکنانی در این سطح بسازند گفت:« باورمی کنید تمام عشق من این است. تیم ملی نوجوانان را یادتان هست که چقدر حرف و حدیث راجع به ما در آمد اما از همین تیم بازیکنی در جام جهانی 2006 مقابل فیگو بازی کرد، مجتبی جباری، علی انصاریان، مهدی مهدوی کیا و خیلی های دیگر را من و امثال من برای این فوتبال آموزش دادیم. حالا اما در یک فضای سوء تفاهم زندگی می کنیم، من جرات نمی کنم اگر یک جا بازیکن با استعدادی دیدم به یک مربی معرفی کنم. اگر این کار را بکنیم می گویند پول گرفته  است. واقعا چرا اینقدر نگاه ها منفی شده است. این فضای منفی و پراز سوء تفاهم دقیقا همان چیزی است که شرط بند ها و تبانی کننده ها در می توانند جولان بدهند. »


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nl6gr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پرسپولیس معنای غیرت را کاملا به نمایش گذاشتند