تاریخ انتشار: 1398/02/25 20:03
کد خبر: 99965

مربی نفت مسجدسلیمان: انشاالله فردا با اقتدار در لیگ می‌مانیم

حشمت شیخ‌رباط، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا تلاش می‌کنیم تیر خلاص را بزنیم و در لیگ برتر بمانیم.
مربی نفت مسجدسلیمان: انشاالله فردا با اقتدار در لیگ می‌مانیم

حشمت شیخ‌رباط در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما بعد از اردوی 10 روزه که در تهران داشتیم، سعی کردیم توازن بدنی بازیکنان را بالا ببریم و توانستیم کارهایی که انجام دهیم را در بازی با پیکان پیاده کنیم، اما به گل نرسیدیم. امیدوارم فردا برابر ذوب‌آهن به گل برسیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: چند مصدوم داریم و امیدواریم به بازی فردا برسند. ذوب‌آهن تیم خوبی دارد و شاید اگر علیرضا منصوریان زودتر به این تیم اضافه می‌شد، الان بالای جدول بود. ذوب‌آهن تنها نماینده ایران بود که به مرحله حذفی رفت و دعا می‌کنیم قهرمان آسیا شود.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه بازیکنان چقدر مصمم به پیروزی هستند، گفت: ما در هر بازی 5،6 موقعیت داریم. بازی به بازی خوب پیش می‌رویم و تنها ضربه آخر را خوب نمی‌زنیم. امیدوارم فردا تیر خلاص را خودمان بزنیم و ماندن‌مان را در لیگ تثبیت کنیم.

شیخ‌رباط در رابطه با نقاط ضعف تیمش عنوان کرد: در اردوی 10 روزه خیلی کار کردیم، هر چند که فاصله زیادی بین بازی با پیکان و ذوب‌آهن نبود. چند بازیکن مصدوم داشتیم که قادر به تمرین کردن نبودند، اما سایر بازیکنان خوب تمرین کردند.

وی درباره درخواستش از هواداران عنوان کرد: هواداران باید بیایند و تشویق کنند. آنها باید بدانند که سال آینده‌ای وجود دارد تا نفت در لیگ باشد و بازیکنان خوبی جذب شوند. مسجدسلیمانی‌ها از نظر فرهنگ و مسائل فوتبالی بالا هستند. متأسفانه جوی درست کرده‌اند که مردم مسجدسلمان طور اجازه نمی‌دهند بازیکنان فوتبال‌شان را بازی کنند، اما اینجا بچه‌های خونگرمی دارند و کاری هم به نتیجه نداریم. به امید خدا فردا نتیجه می‌گیریم و با اقتدار در لیگ می‌مانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw9n9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک با تجربه سپاهان 3 هفته‌ دور از میادین