تاریخ انتشار: 1398/02/25 20:12
کد خبر: 99964

فرکی: فقط پیروزی جایگاه ما را تغییر می دهد

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالم که در بازی آخر، توفیق و قسمت شد که در شهر قائم‌شهر و مقابل هواداران خونگرم نساجی قرار بگیریم.
فرکی: فقط پیروزی جایگاه ما را تغییر می دهد

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: خوشحالم که در بازی آخر، توفیق و قسمت شد که در این شهر و مقابل هواداران خونگرم نساجی قرار بگیریم. آنها را از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما دنبال می‌کردم و این اولین بار است که به عنوان مربی در اینجا حضور دارم.

وی ادامه داد: در آخرین بازی فصل، بازی در قائمشهر و ورزشگاه وطنی را تجربه می‌کنیم. عشق مردم قائمشهر به نساجی ریشه‌ای است و من طرفدار حضور چنین تیم‌ها در لیگ برتر هستم.

سرمربی پیکان با بیان اینکه جایگاه این تیم و نساجی در جدول نشان می‌دهد که هر دو تیم شرایط یکسانی در لیگ امسال طی کرده‌اند، گفت: هر دو تیم تغییراتی که در کادر فنی داشته‌اند. جلالی در نیم‌فصل دوم به نساجی آمد و نکونام در نیم‌فصل اول زحمات زیادی کشید. جلالی در نیم‌فصل اول هم در پیکان حضور داشت و شاید قسمت این بود که در روز پایانی و دیدار مقابل نساجی، رودرروی هم قرار بگیریم.

« اولویت من این است که پیکان در بخش فنی، فرهنگی و رفتاری، اثر خوبی از خود به جای بگذارد.»، فرکی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: امیدواریم بازی خوب و قابل قبولی مقابل تیم خوب نساجی ارائه کنیم مقابل تیم خوب نساجی ارائه کنیم. این تیم با انگیزه‌های خاص خود در دیدار خانگی خود به مصاف ما می‌آید و امیدوارم هر دو تیم، بازی خوب، تماشاگرپسند و باکیفیتی ارائه کنند. نساجی با استفاده از شرایط میزبانی تلاش می‌کند به پیروزی برسد و ما هم همین هدف را دنبال می‌کنیم. شاید فقط پیروزی جایگاه ما را تغییر دهد و این اتفاق با تساوی رخ نخواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pw8n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به روزهای خوبمان بازخواهیم گشت/ فوتبال بازی لحظه هاست
سرمربی مس؛