تاریخ انتشار: 1398/02/26 07:46
کد خبر: 99929

پیش بازی نساجی - پیکان؛ فرکی با پیکان به قائمشهرِ بحران زده رسید

در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال ایران تیم نساجی قائم شهر مقابل پیکان تهران صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان فرکی در شرایطی پای به میدان مسابقه خواهند گذاشت که نساجی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.
پیش بازی نساجی - پیکان؛ فرکی با پیکان به قائمشهرِ بحران زده رسید

شاگردان مجید جلالی در بحرانی‌ترین شرایط فصل خود به سر می‌برند. کادرفنی و مدیران نساجی در حال نزاع با یکدیگر هستند و شمشیر را از رو بسته‌اند. نساجی هنوز هم می‌تواند اولین فصل خود را با رتبه تک رقمی به پایان برساند.

آن‌ها با 6 پیروزی، 15 مساوی و 8 شکست و کسب 33 امتیاز در رتبه یازدهم ایستاده و با پیروزی در دیدار فردا و 36 امتیازی شدن شانس حضور در رتبه نهم را خواهد داشت. اما در آخرین روز قبل از بازی مجید جلالی قهر کرده و محمد عباس زاده تیم را تمرین داده است. با این اوصاف کار برای نساجی در قائم شهر هم سخت می‌شود.

در سوی دیگر شاگردان حسین فرکی خود را به خوبی از بحران خارج کرده‌اند و 4 هفته است که شکست نخورده‌اند. پیکان با 9 پیروزی، 8 مساوی و 12 شکست و کسب 35 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد و با پیروزی مقابل نساجی یک رتبه دیگر نیز می‌تواند ارتقا یابد.

مصاف با نساجی در ورزشگاه شهید وطنی بسیار سخت است اما با حال و روز فعلی نساجی این بهترین فرصت است که پیکان فصل را به خاطره‌ای خوش به پایان برساند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awv9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیکان 1 - صنعت نفت 1؛ صنعت نفت و حکایت ادامه دار تساوی‌ها؛ ماکومبا آبادانی ها را نجات داد