تاریخ انتشار: 1398/02/26 07:50
کد خبر: 99928

پیش بازی سایپا - صنعت نفت؛ تقابلی بی اهمیت ولی جذاب!

دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان برگزار کننده بازی پایانی خود در لیگ برتر فصل 98-97 خواهند بود. دیداری که اهمیت آن چنانی برای دو تیم نخواهد داشت.
پیش بازی سایپا - صنعت نفت؛ تقابلی بی اهمیت ولی جذاب!

تقابل با  صنعت نفت، دومین تجربه مربی گری ابراهیم صادقی بر روی نیمکت سایپا خواهد بود. صادقی در هفته بیست و نهم موفق شده بود با نتیجه 2-1 استقلال خوزستان را در اهواز شکست دهد.

سایپا با کسب 38 امتیاز از 29 بازی و تفاضل گل 2- در جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و برتری مقابل صنعت نفت و توقف ذوب آهن می تواند آن ها را در پایان لیگ هجدهم به رتبه ششم جدول برساند.

در سوی دیگر میدان، تیم صنعت نفت آبادان قرار دارد. زردپوشان آبادانی در چند هفته پایانی لیگ برتر نتایج بسیاری خوبی را با پائولو سرجیوی پرتغالی کسب کرده اند. آن ها در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب 4 پیروزی و یک تساوی شده اند و تساوی آن ها نیز در یک بازی جنجالی برابر استقلال تهران در آبادان بوده است.

صنعت نفت نیز همانند سایپا دغدغه خاصی از نظر سقوط و یا کسب سهمیه نداشته و می خواهد با برد برابر سایپا با یک خاطره خوش لیگ امسال را به پایان برساند. صنعت نفت با کسب 34 امتیاز از 29 بازی و تفاضل 2- در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ فصل 98-97 قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bnme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمودی: داور دو پنالتی ما را نگرفت
طلسم پارس جنوبی را شکستیم