تاریخ انتشار: 1398/02/26 15:37
کد خبر: 99878

چه کسی کفش طلای لیگ هجدهم را تصاحب می کند؟!

لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، به ایستگاه پایانی خود رسید و و در این میان، علاوه بر رقابت حساس تیم ها در هفته ی پایانی برای قهرمانی، کسب سهمیه و بقاء در لیگ، رقابت مدعیان آقای گلی بر سر کسب عنوان آقای گلی و کفش طلای لیگ هجدهم نیز دیدنی خواهد بود.
چه کسی کفش طلای لیگ هجدهم را تصاحب می کند؟!

کی روش استنلی، لوسیانو پریرا و علی علیپور سه مدعی اصلی آقای گلی لیگ می باشند که در ذیل به شرح شرایط و شانس آقای گلی هریک خواهیم پرداخت.

*کی روش استنلی سوارز*

مهاجم برزیلی و 31 ساله ی سپاهان از زمان آمدن به لیگ ایران عملکرد درخشانی را از خود به جا گذاشته و در هر دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن، توانسته مثمر ثمر باشد.

مهاجم طلایی پوشان اصفهانی در 29 بازی گذشته موفق شده 15 گل به ثمر برساند و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار گیرد.

این مهاجم بلندقامت که تبحر بالایی در سرزنی و بازکردن دروازه ی حریفان دارد، در چهار دیدار گذشته ی تیمش در لیگ برتر سه گل به ثمر رساند(دو گل برابر سایپا و یک گل برابر ماشین سازی) و در صورتی که در هفته ی پایانی لیگ و در دیدار حساس تیمش برابر تیم سقوط کرده ی استقلال خوزستان بتواند به روند خوب هفته های اخیر خود ادامه دهد، می تواند عنوان آقای گلی لیگ هجدهم را نصیب خود کرده و چه بسا موجب قهرمانی طلایی پوشان در لیگ برتر گردد.

با توجه به این که کی روش در صدر جدول گلزنان قرار دارد و در هفته ی آخر نیز با سپاهان برابر تیم قعرجدولی و نه چندان با انگیزه صف آرایی می کند، می توان گفت این مهاجم برزیلی از بخت خوبی برای تصاحب کفش طلای لیگ برتر برخوردار است.

* لوسیانو پریرا مندز*

مهاجم کهنه کار و باتجربه ی فولاد خوزستان که اکنون می توان او را یکی از با سابقه ترین خارجی های لیگ بدانیم، در نیم فصل دوم لیگ رشد قابل توجهی داشت و با درخشش خیره کننده در ترکیب فولاد، توانست تدریجا آمار گلزنی خود را بهبود بخشد و آرام و بی سر و صدا خود را به صدر جدول گلزنان لیگ نزدیک کند.

مهاجم سیه چرده و برزیلی فولاد خوزستان از زمان آمدن به لیگ کشورمان همواره مهاجم باکیفیتی نشان داده و چه در فولاد و چه در سایر تیم ها کیفیت مناسب و شم بالای گلزنی خود را به رخ کشیده است.

شیمبا 36 سال دارد و علیرغم سن بالایش همچنان باطراوت و گلزن ظاهر می شود و حال با 14 گل در رده ی دوم جدول گلزنان لیگ هجدهم قرار دارد و از مدعیان جدی کسب عنوان آقای گلی به شمار می رود.

پریرا در چهار هفته ی گذشته در تمام دیدارها موفق به گلزنی شد(چهار گل در چهار بازی) تا آمادگی خود را به رخ رقیبانش بکشد.

لوسیانو پریرا در هفته ی آخر لیگ به همراه فولاد در اهواز و استادیوم زیبای فولاد آرنا مقابل تراکتورسازی تبریز قرار خواهد گرفت و کار نسبتا سختی برای گلزنی برابر تراکتور و رسیدن به آقای گلی لیگ دارد، هرچند باید منتظر لغزش رقبا نیز باشد.

*علی علیپور*

مهاجم پرسپولیس و آقای گل فصل گذشته ی لیگ برتر هرچند در فصل جاری نتوانست کیفیت و درخشش فصل گذشته ی خود را تکرار کند، اما همچنان یکی از مدعیان جدی کسب کفش طلای لیگ به محسوب می شود.

علیپور 14 گل تا بدین جای فصل به ثمر رسانده و در چهار هفته ی گذشته نیز دو بار موفق به گشودن دروازه ی حریفان شده است.

علیپور در هفته ی پایانی به همراه پرسپولیس در جم برابر پارس قرار خواهد گرفت و این شانس را دارد تا با گلزنی در این دیدار و در صورت توقف سایر مدعیان آقای گلی، دبل خود در کسب عنوان آقای گلی لیگ را به همراه هتریک احتمالی تیمش در قهرمانی جشن بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnmqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور - استنلی؛ بوى گل مى آید!