تاریخ انتشار: 1398/02/26 23:06
کد خبر: 99822

استقلال 2-1 سپیدرود؛ خسرو با برد خداحافظی کرد

استقلال در آخرین بازی فصل خود در آزادی میزبان سپیدرود بود.
استقلال 2-1 سپیدرود؛ خسرو با برد خداحافظی کرد

در یکی از بازی‌های هفته‌ پایانی لیگ برتر، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با قضاوت علیرضا فغانی پذیرای سپیدرود رشت بود. این دیدار با برتری 2 بر 1 آبی پوشان به اتمام رسید. خسرو حیدری در این دیدار به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد. او در پایان این دیدار از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سپیدرود رشت نیز با این شکست به لیگ دسته اول سقوط کرد.

ترکیب استقلال

 سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی، آیاندا پاتوسی(70- داریوش شجاعیان)، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی(60- خسرو حیدری) و روح‌الله باقری(79- گادوین منشا)

ترکیب سپیدرود

کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربانزاده، هومن ربیع زاده، حسین شنانی، لوکا نوزادزه و ابراهیم لطفی

گزارش بازی:

دقیقه صفر: قبل از شروع بازی از خسرو حیدری که این بازی آخرین بازی اوست تقدیر شد

دقیقه6(گل اول استقلال) : پس از همکاری روح الله باقری، مرتضی تبریزی و مهدی قائدی ، ضربه قائدی را دروازه‌بان استقلال برگشت داد و خود قائدی توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد. سپیدرود با این نتیجه قطعا سقوط می‌کند.

دقیقه 16: ضربه سر باقری را کوروش ملکی به کرنر فرستاد

دقیقه 22: (گل دوم استقلال)مرتضی تبریزی روی پاس گل روح‌الله باقری گل دوم بازی را با یک ضربه دقیق به ثمر رساند. با این نتیجه با توجه به تساوی سپاهان-استقلال خوزستان، استقلال نایب قهرمان خواهد شد و سپیدرود راهی دسته یک می‌شود.

دقیقه 31: مهرداد بایرامی با حسین حسینی تک به تک شد که حسنی به خوبی ضربه مهاجم سپیدرود را دفع کرد.

دقیقه  32: روح الله باقری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، ضربه او با اختللاف کمی بیرون رفت. در این لحظه سپاهان گل زد و استقلال به رده سوم سقوط کرد.

دقیقه 35: ضربه علی کریمی به تیر دروازه سپیدرود برخورد کرد. با توجه به تساوی یک-یک مسجد سلیمان و ذوب آهن، سپیدرود برای بقا به یک معجزه نیاز دارد.

دقیقه 43: پنالتی برای استقلال؛ این پنالتی را قائدی گرفت. وریا غفوری دوباره پنالتی خراب کرد و کوروش ملکی دوباره هنرش را در پنالتی گرفتن نشان داد.

دقیقه 2+45: علی کریمی روی پاس وریا از پشت محوطه دروازه حریف را تهدید کرد. کوروش ملکی این ضربه را راهی کرنر کرد. یک دقیقه بعد دوباره کریمی از همین نقطه ضربه زد و ملکی مهار کرد. 

دقیقه 67: پاتوسی در محوطه جریمه سپیدرود در موقعیت ایده آل قرار گرفت اما ملکی توپ را از مقابل این بازیکن دور کرد.

با توجه به اینکه در بازی همزمان نفت مسجد سلیمان دو- یک از ذوب آهن پیش افتاده، سقوط سپیدرود را باید قطعی دانست.

دقیقه 78: ضربه روح‌اله باقری روی یک ضربه ایستگاهی را ملکی دفع کرد و در ادامه این توپ از محوطه جریمه سپیدرود شد.

دقیقه90(گل اول سپیدرود) : شوت ناگهانی مهرداد بایرامی در حالی که مدافع استقلال را جا گذاشته بود تبدیل به گل اول سپیدرود شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygzga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وریا غفوری تنها در یک صورت مقابل تراکتورسازی به میدان میرود