تاریخ انتشار: 1398/02/26 23:28
کد خبر: 99817

فولاد خوزستان 2-2 تراکتورسازی؛ ناکامی سرخپوشان تبریز در کسب سهمیه

دیدار تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.
فولاد خوزستان 2-2 تراکتورسازی؛ ناکامی سرخپوشان تبریز در کسب سهمیه

تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در سری رقابت های هفته پایانی رقابت های لیگ برتر از ساعت 21:30 در ورزشگاه فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. تراکتورسازی با این نتیجه از کسب سهمیه آسیایی بازماند.

گل های این دیدار توسط لوسیانو پریرا (دقایق 36 و 90) برای فولاد خوزستان و اکبر ایمانی (دقیقه 54) و اشکان دژاگه (دقیقه 80) برای تراکتورسازی تبریز به ثمر رسید. 

ترکیب دو تیم: 

فولاد خوزستان

علی غلام زاده، ایوب والی، سینا مریدی، عبدالله کرمی، عارف آغاسی، رضا میرزایی، صابر حردانی، میثم دورقی، تاکافومی آکاهوشی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا

سرمربی: افشین قطبی

تراکتورسازی تبریز

محمدرضا اخباری، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه و ساسان انصاری

سرمربی: جرج لیکنز

دقایق حساس:

دقیقه 9: تیم تراکتورسازی موفق به گلزنی شد که داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل دنبال شود.

دقیقه 38: (گل تیم فولاد خوزستان) ارسال تاکافومی آکاهوشی از طریق کرنر به داخل محوطه جریمه تراکتورسازی با ضربه سر بازیکن فولاد خوزستان همراه شد تا توپ به لوسیانو پریرا رسیده و ضربه این بازیکن از فاصله نزدیک تبدیل به گل شود. 

دقیقه 54: (گل اول تیم فولاد خوزستان) اکبر ایمانی در شلوغی محوطه جریمه تیم میزبان صاحب توپ شده و توانست دروازه علی غلام زاده را باز کند. 

دقیقه 80: (گل دوم تراکتورسازی) مسعود شجاهی از سمت راست زمین مسابقه توپ را با پاس زیبایی در اختیار اشکان دژاگه در داخل محوطه جریمه تیم میزبان قرار داده و این بازیکن با شوت گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 

دقیقه 90: (گل دوم فولاد خوزستان) ارسال زیبای حسن بیت سعید از پشت محوطه جریمه تیم تراکتور سازی به لوسیانو پریرا رسیده و این بازیکن با ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 

گفتنی است، تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز با این نتیجه به ترتیب در رده 8 و 5 جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفتند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw9wa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم کادرفنی تراکتورسازی؛ تغییر ترکیب برای دربی