تاریخ انتشار: 1398/02/26 23:38
کد خبر: 99815

نفت مسجد سلیمان 2- 2 ذوب‌آهن؛ تقابل اندیشه های کریمی و منصوریان برنده نداشت

نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر باقی ماند.
نفت مسجد سلیمان 2- 2 ذوب‌آهن؛ تقابل اندیشه های کریمی و منصوریان برنده نداشت

در یکی از بازی‌های همزمان هفته‌ی پایانی لیگ برتر امشب از ساعت 21:30 نفت مسجد سلیمان به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت.

دو تیم در این بازی در نهایت به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: حبیب فرعباسی، موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، حکیم نصاری، میلاد خدایی اصل، یوسف وکیا (دقیقه ۹- اکبر آفاقی)، اسماعیل شریفات، اکبر آفاقی، صادق صادقی، علیرضا علیزاده و فرشید پاداش

ترکیب ذوب‌آهن: معراج اسماعیلی، هادی محمدی، وحید محمدزاده، حمید ملکی، مجتبی مقتدایی (دقیقه ۷۰- ابوذر صفرزاده)، زیبر نیک نفس، رضا رحیمی(دقیقه ۵۸- محمدرضا عباسی)، ماریون سیلوا، مهران درخشان مهر(دقیقه ۷۷- علیرضا منظمی)، کریستین اوساگونا و رضا حبیب زاده

کارت زرد

دقیقه ۳۲ حمید ملکی و دقیقه ۶۰ زبیر نیک نفس  از ذوب آهن

اخراج

دقیقه ۸۸- وحید محمدزاده و علیرضا منصوریان

دقایق حساس

دقیقه ۲۲ (ذوب‌آهن یک - نفت مسجدسلیمان صفر): از میانه میدان سانتری به داخل محوطه جریمه انجام شد و اوساگونا با ضربه سری او را در اختیار درخشان مهر قرار داد تا مهاجم جوان ذوب‌آهن با ضربه‌ای آرام گل اول را وارد دروازه فرعباسی کند.

دقیقه ۳۲ (ذوب‌آهن یک - نفت مسجدسلیمان یک): پس از خطای حمید ملکی روی بازیکن نفت ضربه پنالتی برای میزبان به دست آمد تا حکیم نصاری با ضربه‌ای فنی نتیجه بازی را به تعادل بکشد.

دقیقه 40: شوت محکم و پای چپ اکبر آفاقی را معراج اسماعیلی دروازه‌بان ذوب‌آهن به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۶۶ (ذوب‌آهن یک - نفت مسجدسلیمان): حکیم نصاری ضربه آزاد به دست آمده در پشت محوطه جریمه را سانتر کرد که توپ پس از دفع اشتباه ماریون سیلوا در اختیار مجتبی بیژن در اختیار گرفت و این مدافع با ضربه‌ای مهارنشدنی گل دوم را به زیبایی به ثمر رساند.

 

مسجد سلیمانی‌ها که خطر سقوط آن‌ها را تهدید می‌کرد با توجه به شکست سپیدرود در تهران توانستند در لیگ برتر بمانند. ذوب‌آهن هم همراه با علیرضا منصوریان در پایان فصل ششم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ol7xo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب نفت مسجدسلیمان برای جدال با ذوب آهن مشخص شد