تاریخ انتشار: 1398/02/27 18:57
کد خبر: 99738

نامه خداحافظی سرپرست پارس جنوبی خطاب به باشگاه و هواداران

سرپرست تیم پارس جنوبی با تنظیم نامه‌ای خطا ب به باشگاه و هواداران از این تیم خداحافظی کرد.
نامه خداحافظی سرپرست پارس جنوبی خطاب به باشگاه و هواداران

 عبدالرحیم خطیب،سرپرست تیم پارس جنوبی با تنظیم نامه‌ای خطاب به باشگاه و هواداران از این تیم خداحافظی کرد. متن نامه به شکل زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هست ز گلزار الهی شمیم»

«دور مجنون گذشت و نوبت ماست//هرکسی پنج روز نوبت اوست»

«لسان الغیب حافظ»

مدیر عامل گران ارج باشگاه پارس جنوبی جم،

جناب آقای مهندس رضائیان

با سلام ، ادب و اکرم به پیشگاه شایسته ی شما و هم باوران و همیاران همیشه همراه،

اکنون که تیم بزرگ، محبوب و مردمی پارس جنوبی جم با وجود همه فراز ها و فرودها، تلخی ها و شیرینی ها، در عزت و اقتدار است و همگان شیرین کام از بهروزی ها،به کامی ها و به شادی ها، البته همراه با تمامی مشکلات و معضلات پیش رو در طول دوره ای سخت گذر، به صورت توأمان و پیوسته، سرود سرور و شادمانی را سر داده اند.

فلذا با گذر از این گذرگاه، امروز سرزمین جم همچون همیشه ی ایام، عزتمندانه بر بلندای افتخار و اقتدار ایستاده و فرزندان برومندش، پله پله مدارج ترقی ورزشی را طی می‌نمایند.

اکنون دیگر فوتبال با زندگی مردم این کهن سرا قرین و عجین شده و کوچک و بزرگ را با عشقی سترگ،

زرد پوش نموده است.

در چنین فضایی که مزین به زیور و زینت هم نگاهی ها،هم آوایی ها و همیاری ها بوده است، اینجانب بعنوان فرزندی کوچک از خانواده ی بزرگ و با عظمت جم،

به دلایل شخصی و با دلی مالامال ازمهربانی و آکنده از مهر شما سروران و عزیزان همیشه همراه، استعفای خویش را از سرپرستی تیم محبوب شهرم« پارس جنوبی جم» اعلام می دارم، هر چند که هیچگاه خود را لحظه ای از تیم پارس و همراهی آن جدا نمی دانم.

حرفی نمی‌ماند جز اینکه از تلاش‌های شبانه‌روزی حضرتعالی، که حقا و حقیقتا سهمی بسزا و نقشی شایسته و ماندگار در توسعه و تعالی ورزش جنوب ایفا نموده اید و همچنین از همراهی ها و ارشادهای سازنده مدیران سابق و حاضر منطقه ویژه پارس، آقایان مهندس یوسفی و مهندس موسوی صمیمانه و فروتنانه قدرشناسی و قدردانی نمایم.

همچنین از عالی مقامان:

امام جمعه معزز،

نماینده گرامی مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران گرانمایه ، معاونین و بخشداران محترم ، ریاست جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان، رییس محترم هیئت فوتبال شهرستان،  شورا های گرانقدر شهر، بخش، روستا و شهرستان جم، مدیران گرانمایه شرکت پالایش گاز فجر جم و مدیریت مجتمع گاز پارس جنوبی،

اصحاب فرهنگ،ادب و رسانه«خبرنگاران،خبرگزاری ها و صدا و سیما»

و همچنین نیروهای تامین امنیت که همیشه دل در گرو تعالی ورزش و تیم محبوب پارس جم داشته اند نیز کمال قدردانی و قدر شناسی را می نمایم.

از دوست مهرپیشه و برادر سراسر مهرم مهدی تارتار، سرمربی نیک اندیش و نیک سیرت پارس جنوبی که طی سه سال گذشته با وجود تمامی ناملایمت‌ها و مشکلات، همه وجود و حضورش را با تمام توان، برای عزت و عظمت تیم پارس و دلخوشی‌مردم جم به کار گرفت و از جانش مایه گذاشت سپاسگزاری ویژه ای دارم.

یقینا سرمربی، مربیان، بازیکنان و مجموعه مدیریتی و پشتیبانی تیم که با اتحاد،اتفاق و انسجام توانسته اند تاکنون، این مسیر پر فراز و نشیب را بپیمایند، انشاء الله با استعانت از قادر متعال و یاری مردم فهیم و عزیز،

بهتر و برتر از همیشه این وادی و راه ناهموار را هموار خواهند نمود و با قدرت مضاعف به پیش خواهند رفت.فراموش نکنیم که اگر حمایت‌های شایان کانون هواداران، لیدرهای محجوب و محبوب تیم، به اتفاق همگامی طرفداران پرشور تیم و اصحاب رسانه‌ نبود، هیچ کامیابی و کامکاری حاصل نمی‌شد و در اینجا بر خود فرض می دانم از همراهی های بی دریغ شان نهایت امتنان و سپاس را داشته باشم.

«ایام عزت مستدام»

با تقدیم احترام و اکرم

عبدالرحیم خطیب

27اردیبهشت 1398


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nl6po

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پرسپولیس برای بازی با پارس جنوبی مشخص شد