//
کدخبر: ۱۸۸۶۷۳ //

رادوشوویچ: می توانیم جام حذفی را هم بگیریم/ برانکو رئیس ما است

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان تیم پرسپولیس می گوید با این تیم قرارداد دارد اما مشکلات مالی زیادی هم وجود دارد.

رادوشوویچ: می توانیم جام حذفی را هم بگیریم/ برانکو رئیس ما است
به گزارش فرتاک نیوز،

بوژیدار رادوشوویچ سومین فصل حضور در پرسپولیس را در حالی به پایان رساند که بازهم در روز آخر جام قهرمانی را بالای سر برد و مدال طلا را بر گردن آویخت. او در این سه سال گلر دوم مطمئنی نشان داده اما اتفاقاتی که در اواسط فصل جاری رخ داد، سبب شد تا رادو در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گیرد. همچنین باتوجه به افزایش قیمت دلار، حفظ بازیکنان خارجی به سختی صورت می گیرد اما از طرف دیگر هواداران پرسپولیس تمایل زیادی به تداوم حضور این بازیکن دارند. در آستانه بازی پرسپولیس و السد به سراغ بوژیدار رادوشوویچ رفتیم تا مصاحبه ای در خصوص مسائل مختلف با او انجام دهیم.

* بوژیدار دوباره قهرمان لیگ شدید، درباره اش صحبت می کنی.

ما برای سومین بار پیاپی لیگ را بردیم و فکر میکنم این یک اتفاق بزرگ است. این یک موفقیت بزرگ برای من، دیگر بازیکنان، هواداران و باشگاه پرسپولیس است و به نظرم نتیجه ای تاریخی به شمار می رود. هت تریک در قهرمانی فوق العاده است.

* درباره هت تریک گفتی، چه حسی از هت تریک قهرمانی داری؟

من خیلی خوشحالم چون تیم محبوبم پرسپولیس موفق شده هت تریک کند. واقعا بخش اعظمی از خوشحالی من به خاطر هواداران است چون آن ها به شکل جالبی خوشحالی می کردند. برای خودم هم بسیار شگفت انگیز بود چون هت تریک قهرمانی واقعا سخت است. اما باید اعتراف کنم که چون ما بازی آخر را بردیم خوشحال تر بودیم، برد در بازی آخر همیشه حس خوبی می دهد.

* خودت هم در جشن قهرمانی حسابی فعال بودی.

نمی دانم منظورتان از فعال چیست؟ باید یک گوشه می نشستم و گریه می کردم؟ من پرچم کشورم را گرفتم و رفتم با دوستانم در جشن شرکت کردم و خیلی هم خوش گذشت. این یک روز بزرگ در دوران فوتبال ما بود و طبیعی بود که اینطور جشن بگیریم. ما در طول فصل با استقلال، سپاهان، پدیده و حتی تراکتور جنگیدیم و در آخر تیم ما بود که قهرمان شد.

* شرایطت برای فصل آینده چیست؟ در پرسپولیس خواهی ماند؟

من با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارم اما باید بنشینیم و یک جلسه برگزار کنیم و درباره موضوعات مختلف حرف بزنیم؛ بیشتر از این نمی توانم بگویم.

* اما من باید بپرسم چه موضوعاتی؟

درباره موضوعات مختلف چون خیلی چیزها قابل قبول نیستند. مثلا درباره امور مالی و موضوع پرداختی ها باید صحبت کنیم چون مسائل حساسی هستند. می خواهم در پرسپولیس بمانم چون پرسپولیس باشگاه مورد علاقه من شده است، اما طرف مقابل هم باید گام هایی را بردارد. روابط باید خیلی بهتر شوند.

* درباره خودت صحبت کردی، راجع به بودیمیر هم بگو. وضعیت او چطور است؟

بودیمیر حتی یک دلار هم از پرسپولیس پول نگرفته و این یک واقعیت است! او دوست من است و من به خاطر او فشار زیادی را تحمل می کنم، خودش هم فشار زیادی را تحمل کرد اما من برایش خوشحالم چون به همه نشان داد که چقدر خوب است. او بازیکن سطح بالایی است و این را کاملا ثابت کرد.

* فردا هم که مقابل السد بازی می کنید که این آخرین بازی ژاوی هم هست.

می دانم این بازی آخر ژاوی است اما ما برای خودمان بازی می کنیم و هوادارانمان. باید فکر کنیم که چطور فردا السد و ژاوی را مغلوب کنیم. البته ما شانسی برای صعود به مرحله بعد نداریم اما حرفه ای هستیم و برای برد بازی می کنیم و چیزی جلوی ما را نخواهد گرفت.

* و خودت مقابل السد بازی می کنی؟

نمی دانم! این را از برانکو بپرسید چون او رئیس است و هرچیزی که بگوید را انجام می دهیم.

* سوال آخر؛ فکر می کنی جام حذفی را هم بگیرید؟

من فکر می کنم این یک شانس بزرگ برای ماست که در این فصل بتوانم دبل کنیم. من امیدوارم و فکر می کنم می توانیم در قهرمانی دبل کنیم. البته برای سپاهان و داماش احترام قائلم اما ما به قهرمانی جام حذفی فکر می کنیم و می خواهیم همه جام ها را بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان