تاریخ انتشار: 1398/03/01 16:48
کد خبر: 99160

مدیرعامل فولاد خوزستان: قطبی بعد از پایان لیگ برنامه‌ای به ما نداد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است که فولاد با هدایت نکونام می تواند عملکرد موفقی داشته باشد.
مدیرعامل فولاد خوزستان: قطبی بعد از پایان لیگ برنامه‌ای به ما نداد

به نقل از  سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی در خصوص جایگزینی جواد نکونام به جای افشین قطبی، اظهار داشت: آقای قطبی پس از اتمام رقابت های لیگ برتر هیچگونه برنامه ای به ما ارائه ندادند و با توجه به مذاکرات صورت گرفته و جمع بندی هیات مدیره، تصمیم گرفته شد که فصل آینده را با آقای نکونام آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در ادامه افزود: جواد نکونام نشان داده که در سرمربیگری می تواند موفق باشد و از انگیزه لازم برای این کار برخوردار است. لذا با توجه به سابقه حضور طولانی مدت در فوتبال ایران چه در قالب باشگاهی و چه در تیم ملی و همچنین اخذ تجربیات از فوتبال اسپانیا و کارکردن در فضای حرفه ای و با مربیانی چون کارلوس کی روش، توان لازم برای هدایت فولاد را دارند و از سوی دیگر با توجه به سن و فعال بودنشان می توانند ارتباط نزدیکی با بازیکنان داشته باشند و ساختار جدید فولاد را شکل دهند. 

رضایی همچنین در خصوص اهداف این باشگاه در لیگ نوزدهم گفت: فضای فوتبال و لیگ به گونه ای نیست که بتوان هم اکنون به هواداران قول قهرمانی داد، اما مطمئن باشید که دغدغه اصلی ما این است که در بالای جدول باشیم و با کسب نتایج خوب دل هواداران فولاد و خوزستانی ها را شاد کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات افشین قطبی، تصریح کرد: قطبی هم جاه طلبی لازم را برای موفقیت داشت. همانطور که در برنامه های تلویزیونی به آن اشاره شد بیشترین لطمه را از داوری خوردیم و اگر آن اشتباهات نبود سهمیه آسیایی کسب می کردیم. به هر حال از ایشان که در این مدت برای تیم زحمت کشید تشکر می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llryk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تاخیر دردسرساز هواپیمای فولاد خوزستان