//
کدخبر: ۱۸۹۶۲۰ //

رقم درخواستی بشار رسن از پرسپولیس مشخص شد

رقم درخواستی بازیکن عراقی پرسپولیس برای ادامه همکاری با این باشگاه مشخص شد.

رقم درخواستی بشار رسن از پرسپولیس مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بشار رسن بازیکن عراقی تیم پرسپولیس که هفته گذشته کتف خود را جراحی کرده بود روز سه‌شنبه راهی کشورش شد و این در حالی است که او هنوز نتوانسته بخشی از مطالبات خود را از باشگاهش بگیرد و به همین دلیل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از جمع سرخ‌پوشان به گوش می‌رسد.

درحالی‌که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکن عراقی خود رقم ۴۰۰ هزار دلار را پیشنهاد داده بود، اما رسن خواهان قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری شد که این موضوع با مخالفت مسئولان پرسپولیس روبه‌رو گشت. اما درنهایت پس از مذاکرات متعدد این بازیکن عراقی از درخواست خود کوتاه آمد و رقم ۵۵۰ هزار دلار را از پرسپولیس طلب کرده است.

با توجه به افزایش قیمت ارز به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس با این درخواست هم موافقت نکند؛ چراکه علاوه بر این مبلغ باشگاه پرسپولیس باید هزینه‌های زندگی رسن در ایران را هم بپردازد. اجاره ماهیانه منزل این بازیکن ۱۵ میلیون تومان است و هزینه‌های جاری دیگر این بازیکن باعث شد که شاید رسن برای همیشه از پرسپولیس جدا شود.

البته بالا رفتن قیمت ارز تنها بر روی آینده کاری این بازیکن عراقی تأثیرگذار نیست؛ چراکه این احتمال وجود دارد با افزایش قیمت ارز وضعیت سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس هم تحت تأثیر قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان