//
کدخبر: ۱۸۹۶۲۹ //

استقبال از اللهیار صیادمنش در استانبول+عکس

استعداد و پدیده 17 ساله فوتبال ایران و باشگاه استقلال همان طور که پیش بینی می شد با بسته شدن پرونده بازی های رسمی این فصل راهی استانبول شد تا ماجراجویی تازه ای را آغاز کند.

استقبال از اللهیار صیادمنش در استانبول+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

دقیقا از اسفندماه گذشته بود که بحث ترانسفر الهیارصیادمنش به باشگاهی خارجی در صدر اخبار حاشیه ای اردوی استقلال و فوتبال ایران قرار گرفت. این موضوع باعث شد تا وینفرد شفر سرمربی وقت آبی ها بارها نسبت به آن واکنش نشان بدهد و مدعی شود فروش این استعداد 17 ساله از حالا چندان مقرون به صرفه نخواهد بود.

با وجود این مخالفت ها اما سران باشگاه استقلال که با فشارهای مالی زیادی دست و پنجه نرم می کردند با اولین پیشنهاد وسوسه کننده برای انتقال این بازیکن 17 ساله به باشگاهی سرشناس در ترکیه موافقت کردند. در شرایطی که همه اخبار حکایت از فروش قطعی الهیار به فنرباغچه با قراردادی میلیون دلاری حکایت داشت سران استقلال زیر بار تایید رسمی این موضوع نرفتند تا این که سرانجام با علنی شدن بسیاری از توافقات پنهانی در نهایت خبر فروش این بازیکن رسمی شد.

صیادمنش که بعد از بازی استقلال با العین و بسته شدن پرونده این فصل از بازی ها با انتشار متنی احساسی خداحافظی خود از این تیم را جنبه رسمی بخشید بنا به اعلام رسانه های ترک راهی استانبول شد تا مراحل نهایی امضای قرارداد و ثبت آن را انجام دهد. این سفر توام شد با استقبال تعدادی از هواداران دوآتشه فنرباغچه در شهر استانبول تا الهیار از همین ابتدای امر متوجه چالش دشوار پیش روی خود شود چون کمتر پیش آمده باشگاهی مثل فنرباغچه حاضر به سرمایه گذاری یک تا یک و نیم میلیون دلاری برای جوان 17 ساله شود.

EHbnR3mJA9El

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان