تاریخ انتشار: 1398/03/02 14:56
کد خبر: 99060

۲ خرداد/احتمال جدایی ستاره پرسپولیس بیشتر از ماندن/باشگاه با گزینه های جانشین مد نظر برانکو وارد مذاکره میشود

به نظر میرسد بعضی اتفاقات باعث شده ستاره پرسپولیس در چند قدمی جدایی قرار بگیرد.
۲ خرداد/احتمال جدایی ستاره پرسپولیس بیشتر از ماندن/باشگاه با گزینه های جانشین مد نظر برانکو وارد مذاکره میشود

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و پیش از مشخص شدن تکلیف پرسپولیس در جام حذفی صحبت‌های زیادی در خصوص مطالبات بازیکنان و مربیان پرسپولیس به گوش رسید. در این مدت صحبت‌های مختلفی در مورد بشار رسن و تکلیف ماندن یا رفتنش از پرسپولیس مطرح شد، یا در خصوص برانکو، پیشنهاد خارجی‌اش و مطالباتش صحبت شده است.

 در این خصوص به جاهای جالبی کشیده شد که خواندنش خالی از لطف نیست. در این گزارش بنا داریم در مورد اصل داستان بشار صحبت کنیم. اطلاعاتی جالب که می‌تواند هواداران پرسپولیس را کاملا در جریان اتفاقات قرار می‌دهد.

رقم قرارداد بشار چطور ۲ برابر شد؟

چند ماه پیش بود که خبر رسید قرارداد باشگاه پرسپولیس و بشار رسن تمدید شده و حتی عکس تمدید قرارداد بشار هم در اردوی پرسپولیس منتشر شد. درست چند وقت بعد از این مسئله صحبت‌هایی مبنی بر اینکه قرارداد بشار رسن و باشگاه پرسپولیس تمدید نشده مطرح شد. اما داستان چیست؟ رقم قرارداد تمدید شده که البته مشروط هم بوده ۳۵۰ هزار یورو (تقریبا ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان) بوده.

بعد از توافق دوطرفه ناگهان از سوی ایجنت بشار به باشگاه اعلام می‌شود این بازیکن از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری ( ۱۳ میلیارد و نیم) دارد! البته به باشگاه اعلام می‌شود بشار به خاطر علاقه به پرسپولیس حاضر است با باشگاه قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری ( تقریبا ۱۰ میلیارد) ببندد آنهم در شرایطی که رقم قید شده در قرارداد تمدیدی ۳۵۰ هزار دلار است، یعنی دو برابر رقم توافق شده.

در نهایت بشار رسن از طریق ایجینتش اعلام می‌کند حاضر است با ۵۵۰ هزار دلار ( حدود هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان) قراردادش را بدون هیچ مشکلی تمدید کند. این پایان کار نبوده، بشار در منزلی سکونت می‌کند که ماهی ۸ میلیون تومان اجاره آن است که توسط باشگاه پرداخت می‌شود اما اعلام کرده می‌خواهد به منزلی برود که ماهی ۱۵ میلیون تومان اجاره آن است و باشگاه باید ۷۰۰ میلیون هم پول پیش این خانه را پرداخت کند! (این مبالغ با دلار آزاد ۱۵ هزار تومانی محاسبه شده است)

با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که ماندن بشار در پرسپولیس حدود ۱۰ میلیارد برای باشگاه هزینه دارد آنهم در شرایطی که کل بودجه سالیانه باشگاه ۶۰ میلیارد است! این در حالی است که با این پول می‌شود حداقل ۵ بازیکن درجه یک ایرانی خرید. البته فضای مجازی و سوار کردن هواداران روی موجی خاص در اینکه ناگهان قیمت بشار رسن به این اندازه بالا رفت بسیار اثرگذار است. باید دید در نهایت داستان بشار و باشگاه به کجا کشیده می‌شود و این سوال هم مطرح می‌شود که آیا بشار ارزش این هزینه را دارد یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llyg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیچیدگی های بازگشت طارمی به پرسپولیس!