تاریخ انتشار: 1398/03/03 11:27
مروری بر تاریخچه لیگ برتر ایران؛
کد خبر: 99002

قهرمانی غیرمنتظره زردهای زاینده رود/ 10 دقیقه رویایی برای تراکتورسازان تبریز!

لیگ برتر فوتبال ایران 1394 - 1393 چهاردهمین دوره لیگ برتر خلیج فارس بود که با حضور 16 تیم برگزار گردید.
قهرمانی غیرمنتظره زردهای زاینده رود/ 10 دقیقه رویایی برای تراکتورسازان تبریز!

فصل 1394 - 1393 لیگ برتر ایران در حالی به پایان رسید که باز هم طلایی پوشان اصفهان با دو سرمربی خود زلاتکو کرانچار و حسین فرکی به قهرمانی رسیدند.در پایان این فصل اتفاق جالبی در هفته آخر رخ داد و در حالی که زردهای زاینده رود توانسته بودند قهرمان شوند یک خبر اشتباه به مسئولان تراکتورسازی آن ها را در شوک فرو برد.

 تبریزی ها غرق شادی بودند بخاطر اینکه بر این تصور بودند که قهرمان شده اند، اما با آمدن خبر قهرمانی سپاهان از اصفهان همه  را متعجب کرد و خیلی ها روی این جریان مقصر نامیده شدند اما بالاخره معلوم نشد جریان این خبر اشتباه چه بوده است،

خبر اشتباهی که به مسئولان تراکتور داده بودند مبنی بر این بود که نتیجه سپاهان مقابل سایپا مساوی است اما این بازی دو بر صفر به سود سپاهان تمام شده بود و برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر شد.

در پایان این فصل لیگ برتر خلیج همیشه فارس، تیم سپاهان با 59 امتیاز قهرمان شد. تراکتورسازی با 58 امتیاز دوم و نفت تهران با 58 امتیاز سوم شد .

در پایان این فصل لوسیانو ادینهو از تیم تراکتورسازی با زدن 20 گل بهترین گلزن این فصل شد بعد از او مهدی شریفی بازیکن سپاهان و سجاد شهباززاده بازیکن استقلال مشترک با 12 گل زده و  لوسیانو پریرا بازیکن سپاهان با زدن 11 گل دوم و سوم شدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2797yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی 2 - سپاهان 0؛ جنگ برای قهرمانی جذاب تر از همیشه با برد پرشورها؛ بازگشت ارتش ژنرال با دستانی خالی به نصف جهان